Gå til innhold

Nytt skjermkort


jingt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Komplett.no har ukestilbud på sapphire r9800 pro til 1795,-

Ville kjøpt den hvis jeg var deg

 

http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=122901

 

Uten så mye bonus nam-nam, men..

 

men hvis du skal klokke den bør du kanskje kjøpe en av de du nevnte, siden du da likevel må investere et par hundrelapper i ny kjøling

Ja, jeg skal klokke den mye!!! Hvilket kort kan man klokke mest med?? har lest i tester at artic cooler på det høyeste:31db, og det er vel ikke så veldig lavt? Bare lyden ikke blir høyere, så går det greit. Men er kjøleren på his kortet lik artic cooler. Er kortet bedre enn gecube hvis jeg setter på artic cooler på det kortet? artic cooler koster bare 88 kr, så gecube med artic blir billigere!!

 

men, men. Vil helst ha det beste, til ca. 2000

Lenke til kommentar

forskjellen på gamecube, his, sapphire, 3dclub osv (forutsatt at det er samme modell) er: Klistremerkene, pappesken, spillecder og annet snacks, kjøleløsningen og sist men ikke minst prisen. snok litt i forumene på overklokking.no etter erfaringer om de forskjellige kjøleløsningene.

hvis noen av dem funker bra nok, kjøp det merket.

hvis ikke, kjøp det billigste du finner, gjerne demovare eller bulk og kjøp separat kjøling.

 

edit: Men husk at den kjøleren til 88,- fort koster 188,- når du bestiller den for seg selv.. også har man garantien som renner bort idet du rører originalvifta..

Endret av advert
Lenke til kommentar
Om du vil ha en mer stillegående kjøler fungere Artic-en ok, men den kjøler ikke bedre etter hva jeg har forstått.

 

Artic cooling vga silencer er mer stillegående og kjøler langt mye bedre enn stock 9800pro kjøler.

 

Jeg kom over 45mhz lengre med artic cooling på mitt 9700pro.

Jeg hører ikke kjøleren. Hører bare et lite sus når jeg stiller fra lavt til full fart.

Lenke til kommentar
forskjellen på gamecube, his, sapphire, 3dclub osv  (forutsatt at det er samme modell) er: Klistremerkene, pappesken, spillecder og annet snacks, kjøleløsningen og sist men ikke minst prisen. snok litt i forumene på overklokking.no etter erfaringer om de forskjellige kjøleløsningene.

hvis noen av dem funker bra nok, kjøp det merket.

hvis ikke, kjøp det billigste du finner, gjerne demovare eller bulk og kjøp separat kjøling.

 

edit: Men husk at den kjøleren til 88,- fort koster 188,- når du bestiller den for seg selv.. også har man garantien som renner bort idet du rører originalvifta..

skal bestille den med mye annet. Det er ikke noe frakt på databutikken.com, bare postoppkrav. er du sikker på at det ikke er noe forskjell på 9800pro kortene?

fant en test der de samenligna flere 9800pro.

 

noen som har hatt erfaring med artic cooler på et 9800 kort?

 

Er gecube kortet extreme edition av 9800 pro? Det står det på internett et sted!

Endret av illvit
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...