Gå til innhold

Hvilket DVD software bruker dere?


Anbefalte innlegg

Har en Pioneer 116 DVD spiller og testet den for første gang i går. Jeg prøvde Intervideo WinDVD, og PowerDVD 3.0, men ingen ville lese DVD platen. Fikke beskjed om at det var riper på plata. Men Windows Media Player leste plata uten problemer. Jeg kjører windows XP.

Spørsmålet er om XP overstyrer andre DVD software?

Hva slags software benytter dere til slikt?

Jeg har kun sett DVD på datan. Hva slags software benyttes for å se DVD på tv, har tv-out på kortet mitt?

Hva gjør jeg for å få best resultat?

 

På forhånd takk for hjelpen.

 

 

ZoLan -------

 

 

[ Denne Melding var redigert av: ZoLan på 2002-04-13 10:57 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:


On 2002-04-13 10:59, ZoLan skrev:

Ingen som bruker noe DVD der ute eller?


ZoLan




 

Tidligere brukte jeg PowerDVD, men nå når jeg har ATI Radeon 7500 bruker jeg DVD-spilleren som følger med. Ellers så bruker jeg Windows Media Player 8 (på W2K!). Alle har funket bra for meg

Lenke til kommentar

og zoomplayer bruker alle filtrene til den andre dvdsofwaren( er egentlig bare et bruker grensesnitt for dvd i tillegg til vanlig mediaplayer prog)

 

Personlig ser jeg DVD på Min stasjonære DVD spiller SAMSUNG 811 i min hjemmekino.

 

Men når jeg av og til ser DVD og SVCD på pc Bruker jeg POWERDVD 4.0 også kalt : POWERDVD XP

 

Den fungerer bra sammen med DVD Genie , et prog som setter sonen til den DVD-en en setter inn for deretter å starte powerdvd Automatisk: fungerer utmerket

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...