Gå til innhold

mp3 spiller/USB lagringsmedium m/radio


Anbefalte innlegg

Heisann

 

Jeg er på utikikk etter en mp3 spiller med USB lagring og helst radio, prisklasse 1000-1500 kr. Helst 256MB men 128 er ikke noen katastrofe.

 

Er det noen som har noen gode råd? Jeg har bl.a sett på Jens Of Sweden MP-130 og lurer på om det er noen som er like bra som denne? Den har jo en del gode kvaliteter, men sliter vel litt med at halsreima ikke er seperat fra de visstnok dårlige høreproppene.

 

Gode tips mottas med STOR TAKK:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kjøpte denne

 

iRiver-390T

for noen måneder siden og er storfornøyd med den. Bra batterilevetid, grei skjerm, lett, bra radio m.m. Den kan og rippe cder direkte fra ekstern kilde. Eneste minuset er at den krever et overføringsprogram, som selvfølgelig følger med, for å overføre fra pcen.

 

Ser det er kommet en nyere som heter 790 nå, men den koster ca. 2400 for 256Mb.

Endret av Energi
Lenke til kommentar

Jeg har hatt Asono Beatsounds 256 mb en stund. Den fungerer veldig bra - du kan overføre filer uten programvare og ekstra ledninger (innebygget usb-plugg). Radioen fungerer greit - men det er veldig lett å komme bort i auto-seek-funksjonen (som sletter alle de lagrede radiokanalene). Jeg mener det er en fordel at den bruker et vanlig AAA-batteri som du får kjøpt over alt, men noen vil vel kanskje se det som en ulempe at den ikke kan lades opp.

Lenke til kommentar

Tips til deg ovenfor... Jeg har AA batteri i kamera og AAA batteri til min mp3 spiller. Bruker den billigste laderen på clas ohlson og oppladdbare batteri derfra...

Har funket greit i 2-3 år for meg uten å bytte til nye. Har et sett med 4 AAA og 8 AA som lades på omgang.

 

Anbefales!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...