Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei! Vil bare gi et tips til dere om at Europris og Binders selger (esselte)blekk til en god del blekkskrivere. Jeg har en Canon i850 som jeg er meget fornøyd med, og skriver med blekk fra Esselte (Dataline). Vet ikke helt hva prisene er på binders, men på Europris får jeg et sett med patroner (dvs: 1sort, 1magenta, 1cyan og 1yellow) for 100 kroner. Orginalt så pleier èn enkelt fargepatron koste dette.

 

Utskriftene er det heller ingenting å klage på. Esselte garanterer at printeren skal fungere fint med dem.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...

:dontgetit: Var inne på ett annet sted her og nevnte sted for gode priser på papir, de hadde samme pakken som Europris på Esselte sitt Blekk!

 

- men de var også "billige" på orginalblekket også så jeg kjøpte dette.

99,- BCI 3-bk og 79 for fargene.... Det er vesentlig mye billigere enn jeg ga sist...på bokhandelen, ja det var dumt.

 

Så ut til at de hadde godt utvalg av alle leverandørenes blekkpatroner der.

:)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

hehe. Jeg liker når kundene kommer inn i butikken og skal ha ny printer. Sluttet å printe. Printer dårlig/blander farger. Blekk har lekket i printer. osv.

Ingenting unormalt har blitt gjort med printeren mener de. Jeg tar ut patronene og forteller dem at de ved og benytte uorginale patroner ikke lenger har garanti. Der borte i hyllen står lik printer. Den koster 4995,- Hvor mye sparte du på blekket sa du?

:!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...