Gå til innhold

Battlefield Vietnam avsluttes automatisk


Anbefalte innlegg

Jeg har hatt spillet Battlefield Vietnam en stund nå, og synes det er kjempebra, men i det siste har det skjedd noe rart.

Plutselig lukker Battlefield seg.

Ingen advarsler eller feilmeldinger.

Har prøvd å avslutte alle programmer, har også sjekket eventloggen, men det er ingen oppføringer på tidspunktet da BF stoppet.

Noen som har den minste ide om hva det kan være?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Da må vi i gang vår daglige rutineskjekk :p

Pirat utgave?

Innstalert noen programmer i det siste?

Ny Hardware?

Gjort noen nye innstillinger?

Hvis du har Windows XP kan du prøve systemgjenoppretting.

1. Nei

2. Har installert ny brannmur og ny antivirus. Sygate og NOD32. Sygate er stilt inn for å åpne alle porter for BF. Lukker både brannmur og virusprogram når jeg spiller.

3. Nei

4. Nei

Jeg har Windows XP, men hvor mye mister man hvis man gjenopretter?

Lenke til kommentar
Jeg har hatt spillet Battlefield Vietnam en stund nå, og synes det er kjempebra, men i det siste har det skjedd noe rart.

Plutselig lukker Battlefield seg.

Ingen advarsler eller feilmeldinger.

Har prøvd å avslutte alle programmer, har også sjekket eventloggen, men det er ingen oppføringer på tidspunktet da BF stoppet.

Noen som har den minste ide om hva det kan være?

Samme problem her,ble mye bedre etter den nye patchen. Men spillet er DRITT elendig! Betalt 500 spenn for et halv ferdig produkt.

Hver bidige gang jeg starter spillet så må jeg justere brightness på nytt, selv om man saver. Følsomheten på musa går ikke an å stille,ihvertfall ikke under spilling,bare meny. Kanskje må man justere i skrivebordet? Talentløst!

Noen ganger når man spiller og man skifter våpen fra f.eks håndvåpen til maskingevær, så tar det 1-3 sekunder før "våpenmenyen" forsvinner, dvs du får ikke skyte, talentløst!

Spawn killing umiddelbart, TALENTLØST!

Spillet er bra, men det er jo freacking ikke ferdig! Svindel, etter min mening.

Lenke til kommentar
Jeg har Windows XP, men hvor mye mister man hvis man gjenopretter?

Kommer ann på hvor langt tilbake du stiller den, du mister ingen dokumenter o.l som du har lastet ned, men noen programmer og register-endringer du har gjort innen den tid hvil mest sannsynlig bli slettet.

Det ble sikkert automatisk lagd et gjenopprettingspunkt når du innstalerte Antivirus og Brannmur, du kan også ta prosessen i revers hvis du finner ut at det ikke er der problemet ligger.

Så bare prøv.

Vet ikke hvordan det er med BF, men er det slik at man trenger å ha cd-en i?

I så fall kan du jo prøve en virtuell cd-stasjon som det sto noe om i den tråden som ble ovenfor.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...