Gå til innhold

Akam.no: Det nye designet på akam.no


Anbefalte innlegg

Hei.

 

I det siste har jeg blitt mer og mer aktiv bruker/leser av akam.no-forumet og akam.no, men det nye designet som nå slår rundt seg på alle søstersidene er rett og slett über-stygt!

 

Jeg savner den gode gamle logoen, samt at forum, bruktmarket osv.-delen av forsiden er alt for bred.

 

Er det noen andre som har noen synspunkter på dette?

 

mvh,

 

Petter Brodin

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er det noen andre som har noen synspunkter på dette?

Har en 19" LCD med 1280x1024 oppløsning.

 

- Bredden på forumet er ok for meg med min skjermoppløsning.

 

- Bruken av fargene harmonerer ikke for meg, det bør lages en ny forumskin som passer fargebruken.

 

- Gamle logoen savnes ja.

 

- På Akam.no førsteside så er skriftstørrelsen som brukes for å oppsummere siste postinger i forumet og bruktmarkedet ufattelig små. Jeg bruker tekststørrelsen "Smaller" i Explorer. Funker fint andre plasser.

Lenke til kommentar
I det siste har jeg blitt mer og mer aktiv bruker/leser av akam.no-forumet og akam.no, men det nye designet som nå slår rundt seg på alle søstersidene er rett og slett über-stygt!

 

Jeg savner den gode gamle logoen, samt at forum, bruktmarket osv.-delen av forsiden er alt for bred.

Jeg synes designet er helt greit, men jeg er enig i at den midterste spalten på forsida burde vært bredere..

Lenke til kommentar

Ja jeg tror at det hadde vært på sin plass med et litt mer "proft" utseende for å trekke flere sponsorer også. Jeg hater å høres ut som en skikkelig drittsekk, men det er viktig at designet er stilig OG funksjonelt... Nå blir det litt for hjemmekoselig, og det skiller seg ut fra de andre sidene i hardware-nettverket.... Jeg mener akamera må finne sitt eget fargeskjema (f.eks har overklokking.no rødt, amobil.no har behagelig grågrønn, gamer.no stilig sølvgrå, barbara.no dyp grønnfarge)... Hva med fiolett? Kongefarge, om enn litt homo :) for sånn som det er nå er det bare et kaos av grått og litt diverse.. Ikke bra nok.... Oransj hadde sikkert passet!!

 

i hvert fall: lykke til med det.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Forumet burde bli bedre. Klarer ikke helt sette fingern på hva som er galt, men det er rotete og uoversiktlig. www.freakforum.nu er et perfekt forum/forumdesign etter min mening.

 

Savner også en boks for hurtigsvar nederst, under postene, slik at man slipper å trykke på "add reply" hver gang man skal svare på noe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...