Gå til innhold

Enda mer ros til Komplett


Anbefalte innlegg

Kjøpte en LG 19" skjerm i februar i fjor fra komplett.no. Den begynte å tulle for litt siden. Slitasjefeil mest sansynlig siden jeg ikke er videre snill med mine skjermer/datamaskiner (de får ikke mye nedetid). Sendte mail til komplett i helga og spurte om jeg har none garanti utover kjøpsloven. Her la jeg meg flat for at de kunne lure meg. Et enkelt nei så ville jeg kjøpt nytt.

I dag, første dagen etter ferien, kl. 8:20 sjekket jeg inboxen, og der er [email protected] som sier jeg har to års garanti. Sånt liker man :-)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Stemmer at den kan forventes, men få butikker er faktisk så hjelpsomme som jeg opplever Komplett. Vanligvis bruker det å være de små som har god service og support mens de store driter i dette. Fint å se at Komplett tenker på kundene.

Lenke til kommentar

Dette viser egentlig at man burde være obs på garantitider på ting man kjøper...

 

Dette gjelder etter hva jeg har sett spesiellt på:

Harddisker

Skjermer

 

Begge disse har varierende lengde på garantitiden... 1år for de dårligste og 3år for de som er bra. Det finnes også noen med 5 års garanti.

 

Sjekk det neste gang du kjøper en vare! ;)

 

Hvis alle kjøper de varene med lengst garantitid vil de andre merkene kanskje også øke garantitiden?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...