Angel_M Skrevet 1. juni 2004 Skrevet 1. juni 2004 Hei.. Jeg har en USB nøkkel som jeg har litt problemer med. Hver gang jeg prøver å lagre noe på den så kommer det at Disken er skrivebeskyttet. Åssen skal jeg fjerne skrivebeskyttelsen? Hva skal jeg gjøre? Takknemlig for all hjelp jeg kan få. Det haster. Mvh. Angel_M
Angel_M Skrevet 1. juni 2004 Forfatter Skrevet 1. juni 2004 (endret) Ja jeg fant en liten bryter der. Skal jeg ta bryteren andre veien? Funker den da? Jepp den funket. Tusen takk for rask hjelp. Endret 1. juni 2004 av Angel_M
mimmi80 Skrevet 25. november 2005 Skrevet 25. november 2005 Hei! Jeg har samme problemet, har lett over alt på Flash Drive'n, men der er ingen bryter til skrivebeskyttelse. Allikevel kommer den opp med melding om at den er skrivebeskyttet hver gang jeg forsøker å fjerne filer, legge til filer eller formattere den. Det er en Apacer HandySteno USB 2.0 Flash Drive med 1GB kapasitet. Er takknemlig for svar! Mimmi
JohnRichard Skrevet 25. november 2005 Skrevet 25. november 2005 Sjekket hjemmesiden til Apacer (lastet ned manualen), fant fint lite om at den hadde en slik bryter. Men på hjemmesiden lå det en repair utility, kanskje noe å prøve? http://www.apacer.com/en/products/Handy_St...2_downloads.htm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå