Janmandelid Skrevet 31. mai 2004 Skrevet 31. mai 2004 Outlook er så utrolig tregt før det åpner seg. Må vente i over et halvt minutt før det ser etter nye mailer. Er det noen innstillinger jeg kan fikse på for at det skal gå fortere? Dessuten har jeg NAV 2004PRO, og den sjekker hver mail før virus før det vises i innboksen. Nå i disse virusdager er det ganske mange NAV stopper og jeg må da trykke "finished" hver gang den finner noe bad noe, er det en innstilling her også jeg kan fikse på? Takker for svar!
Janmandelid Skrevet 8. juni 2004 Forfatter Skrevet 8. juni 2004 Ingen som har vært borti dette problemet her......?
tjalla Skrevet 10. juni 2004 Skrevet 10. juni 2004 Slitt med mye av det samme, men har nå funnet problemet. Dog, løsningen gjelder kun for Outlook Express. Her er hva du bør gjøre: 1.Gå i registret og søk etter følgende string: {FB7199AB-79BF-11d2-8D94-0000F875C541} 2.La InProcServer32 og LocalServer32 bli tomme. Ikke slett mappene, bare nøklene i hver mappe. 3.Restart og voila. 4.PS: Kjekt å exporte nøklene i tilfelle det skjærer seg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå