Gå til innhold

Billig Sony DCR-HC14


Anbefalte innlegg

Er på jakt etter mitt første videokamera. Har kikket på kameraene under, pga lav prisklasse. Er det noen som har prøvd, evt har, et av disse?

 

1)Hva er de egentlig de praktiske forskjellene på HC 14, HC 16 og HC 20?

 

2)Stemmer det at jeg kun trenger digital inngang hvis jeg skal ha video digitalt tilbake på DV kassetten, eller trenger jeg digital inn for å redigere?

Endret av Lou
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

i forhold til hc 14 har hc 16 i tillegg: bedre optikk, innebygd linsedeksel, samt hybrid lcdskjerm som gjør at den er mye enklere å se i sollys. Så er den litt mindre.

 

På HC20 får du i tillegg DV inn, som gjør at du kan spille filmen din tilbake til tapen, bruk heller penga som det koster mer til å kjøpe deg en dvd brenner.

 

Anbefaler å kjøpe HC16, hvis du da ikke tar steget den siste 1000lappen til en HC40

Lenke til kommentar
i forhold til hc 14 har hc 16 i tillegg: bedre optikk, innebygd linsedeksel, samt hybrid lcdskjerm som gjør at den er mye enklere å se i sollys. Så er den litt mindre.

 

På HC20 får du i tillegg DV inn, som gjør at du kan spille filmen din tilbake til tapen, bruk heller penga som det koster mer til å kjøpe deg en dvd brenner.

 

Anbefaler å kjøpe HC16, hvis du da ikke tar steget den siste 1000lappen til en HC40

Jeg anbefaler sterkt å kjøpe HC20 da dette koster 56,- mer enn HC16... :p

 

http://www.xd.no/asp/produktliste.asp?l=3&...00&g2=313&g3=98

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...