skibum Skrevet 31. mai 2004 Skrevet 31. mai 2004 Hei Jeg har en HP nx7010, og den har dessverre bare 802.11b innebygd. Men til min store glede har jeg sett at Centrino-baserte laptop'er har kommet med 802.11g i det siste, og da kommer mitt store spørsmål. Er det mulig å bytte/oppgradere til 11g og hvor mye vil det evt koste? Takker så mye for evt svar
hwl Skrevet 31. mai 2004 Skrevet 31. mai 2004 Hei Jeg har en HP nx7010, og den har dessverre bare 802.11b innebygd. Men til min store glede har jeg sett at Centrino-baserte laptop'er har kommet med 802.11g i det siste, og da kommer mitt store spørsmål. Er det mulig å bytte/oppgradere til 11g og hvor mye vil det evt koste? Takker så mye for evt svar Hos PS Data koster 802.11g kortet for Intel Centrino 614,- sjekk info hos psdata.no ved å søke etter 2200bg Har oppgradert dette kortet selv på min centrino maskin og det fungerte helt toppers
knut Skrevet 31. mai 2004 Skrevet 31. mai 2004 I produktguiden vår finner du beste pris på det meste av trådløse produkter: http://produkt.barbara.no/vis_produkt.php?product_id=17444 telebutikken er den billigste som nevnt ovenfor med en god margin, om du foretrekker andre butikker kan du finne dem i oversikten. Det er enkelt å skifte de fleste mini-pci kort som følger med centrino maskiner, det er bare å ta av to antenner og ta ut kortet på samme måte som man gjør med en ram brikke og koble på det nye kortet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå