EroTix Skrevet 31. mai 2004 Skrevet 31. mai 2004 Hei! Finnes det et veldig snilt menneske her som har en rambrikke eller to å selge billig? Trenger en eller to 64mb eller 128mb sdram pc100 eller pc133. Selvfølgelig går større greit også, men det er vel større sjanse for at noen har noen så små å selge...? Pleeeease... trenger det veldig sårt(har bare 64mb minne i pc'n nå og det er håpløst)!
lahaso Skrevet 31. mai 2004 Skrevet 31. mai 2004 Forumet er vel ikke til for kjøp og salg. Prøv heller å legg ut en annonse på Bruktmarked.no. MVH Lars
EroTix Skrevet 31. mai 2004 Forfatter Skrevet 31. mai 2004 sendte deg PM jeg Takk, har lest den. Sender deg en mail når jeg våkner opp igjen...
EroTix Skrevet 31. mai 2004 Forfatter Skrevet 31. mai 2004 Forumet er vel ikke til for kjøp og salg. Prøv heller å legg ut en annonse på Bruktmarked.no. MVH Lars Der ser det jo ikke ut som det skjer noe i det hele tatt, mens her er det masse liv! Så derfor tenkte jeg det var lettere å få tak i noen her...
b-real Skrevet 31. mai 2004 Skrevet 31. mai 2004 Forumet er vel ikke til for kjøp og salg. Prøv heller å legg ut en annonse på Bruktmarked.no. MVH Lars Stemme. Salg og slikt tas på bruktmarkede. Stenges.
Anbefalte innlegg