Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Er det mulig å laste ned nettsted?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det mulig å laste ned nettsted for offline browsing.

Skal dra hjem på sommerferie og har ikke tilgang til internett der.

Finnes det noen mulighet til å laste ned et nettsted og lagre det for senere browsing?

Tenker da på et komplett domene med undersider.

Mere bestemt http://www.vems-group.org/ med alle undersider.

Holde på å knote med dette og det hadde vært greit å ha tilgang på all dokumentasjonen på sia på en enkel måte.

Olds69

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tviler strekt på det ja

siden er laget ved scripting og du har ikke tilgang til PhP scriptet

Serveren som siden ligger på genererer html til browseren din. og det er det du ser hvis du går på view source. Skal du se allt som ligger på siden så må du ha tilgang til serveren og jeg tviler på at de som eier eller har laget den siden gir deg allt det.

Skrevet

Enig med forrige innlegger.

Da det er PHP så får du ikke kildekoden...og mest sansynelig så ligger det en database bak der også.

hehe.

Men html-koden for en og en side kan du jo lagre...men.......ja..... :thumbdown:

Skrevet
Ja det finnes flere programmer for det, ta turen på www.tucows.com og søk..

:hmm::hmm:

GOOGLE IS YOUR FRIEND.

smelle hodet i pulten...

GOOGLE IS YOUR FRIEND.

At jeg aldri lærer.

:blush::blush:

men takk

Olds69

Skrevet

PHP er keine probleme.

bruk f.eks Webreaper til å laste ned ett helt nettsted, inneholder siden PHP så er ikke PHP noen problem, Webreaper prøver ut hvert eneste mulig link (inklusive dropdown menyer med valg) og lagrer svarene den får tilbake. har lastet ned mange sites som bruker php med det programmet :)

eneste problemet med Webreaper jeg har med webreaper er at den spiser virtuelt-minne når den jobber, på mindre sider på mindre enn 4-5000 linker er det ikke noe stort problem, men sites på 15000+ linker så begynner den å spise litt vel mye VM.

Skrevet (endret)

I IE, velg Favoritter, legg til, og kryss av for gjør tilgjengelig i frakoblet modus. Simple as that.

Der kan du til og med tilpasse hvor mange nivåer i strukturen som skal lagres.

Til dere som har svart, fyren ba om sidene ikke om koden bak og alt sånn. Han er nok mer enn fornøyd med html output og trenger ikke oppdatert innhold når han er offline alikevel.

Til deg som ba ham søke på Tucows, siden du ikke ga han den enkle løsningen så trenger du nok å søke litt selv. Dette forumet er for å få svar på spørsmål, og det at du driver og ber folk søke en eller annen plass er bare spam etter min mening. Vet du ikke svaret og kan gi det, så la vær å legge inn noe.

Endret av Hawkie
Skrevet
I IE, velg Favoritter, legg til, og kryss av for gjør tilgjengelig i frakoblet modus. Simple as that.

Der kan du til og med tilpasse hvor mange nivåer i strukturen som skal lagres.

Til dere som har svart, fyren ba om sidene ikke om koden bak og alt sånn. Han er nok mer enn fornøyd med html output og trenger ikke oppdatert innhold når han er offline alikevel.

Til deg som ba ham søke på Tucows, siden du ikke ga han den enkle løsningen så trenger du nok å søke litt selv. Dette forumet er for å få svar på spørsmål, og det at du driver og ber folk søke en eller annen plass er bare spam etter min mening. Vet du ikke svaret og kan gi det, så la vær å legge inn noe.

Må takke alle som har svart for hjelpen.

Når det gjelder IE så foretrekker jeg å ikke bruke det.

Av prinsip.

Trenger ikke mere enn sidene nei.

Tusla meg på tucows og forsøkte diverse programmer, fant et som funka og det er jeg egentlig fornøyd med. ;)

Ser ingen problem i å bli henvist til Tuqows da dette er noe jeg egentlig burde tenkt på selv.

(er alt for lett å glemme at det finnes et internett der ute med det meste...)

Alt i alt Takk for hjelpa.

Olds69

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...