Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Valgets Kvaler: ADSL, hva skal jeg velge?


Anbefalte innlegg

Jeg skal endelig få meg ADSL, men hva skal jeg velge?

 

Jeg har sjekket rundt omkring, og kommet fram til at Next Gentel er de eneste jeg ikke kan få av, som leverer på Østlandet.

 

Mange sier at Tiscali er elendig, og mange anbefaler Catch. Personlig synes jeg Catch ser litt dyr ut. Men jeg vil gjerne ha tips på hva jeg burde velge, hva som er billig, stabilt og "til å stole på".

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De fleste klager på Tiscali, man hører kanskje ikke så mye fra de som er fornøyd...

Jeg har brukt Tiscali i ca 3 år nå, aldri hatt noe tull med regningene, kommer igjennom til kundeservice pr tlf etter kort tid (aldri mer enn 5 min.), svar på mail kommer i løpet av dagen og jeg får alltid bedre hastighet enn jeg faktisk betaler for, så og si aldri nedetid her hos meg.... eneste ulempen er vel den lange oppsigelsestiden dems og det at de er litt trege til å følge "flokken" når det gjelder å sette opp hastighet og ned prisen.

 

Men sammenlign litt priser og hastighet og se hva som passer deg.... :)

Lenke til kommentar

nå skal jeg vel banne i kjærka her.....

 

telenor er ok stabilt bra å spille på ,du får jo også tilgang til icanal, men sucky upload er det jo...har telenor selv og det enesta jeg VIRKELIG har å utsette på de nå er uploaden! men der er vel neppe tiscali eller tele2 no bedre...

Lenke til kommentar
nå skal jeg vel banne i kjærka her.....

 

telenor er ok stabilt bra å spille på ,du får jo også tilgang til icanal, men sucky upload er det jo...har telenor selv og det enesta jeg VIRKELIG har å utsette på de nå er uploaden! men der er vel neppe tiscali eller tele2 no bedre...

Kan også anbefale Telenor! :yes:

 

Norton Internet Security og døgnåpen support er inkludert

 

Veldig stabile linjer med god ping, og over den hastigheten jeg skal ha.

 

Prisene er også greie 2mbit til 549,- er vel en av de rimligste på markedet.

 

Dessuten har de gode introduksjons-tilbud når man bestiller på nettet. (Trådløst nettverk osv)

Lenke til kommentar

hvis du kan få bredbånd fra canal digital er det jo ikke noe å tenke på engang = )

 

Jeg har det selv og er kjempe fornøyd, _MEGET_ lav ms til servere som står i oslo og utenlads, med det nye sym tilbudet kan du også få GOD upload speed for en rimelig penge..

 

har bredbånd fra canal digital selv..

Lenke til kommentar
Prisene er også greie 2mbit til 549,- er vel en av de rimligste på markedet.

Jeg har bredbånd fra Lyse. 2mbit begge veier, veldig bra ping 15-20ms på battlefield.nos servere og stabile linjer. Alt dette til 449,- per måned. Dessverre er det slik for de fleste at dere bor på feil sted og ikke kan få bredbånd fra Lyse.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...