danger_of_death Skrevet 5. juni 2004 Skrevet 5. juni 2004 Commander Keen må jeg vel innrømme er det beste spillet jeg har prøvd. Orginalt var det også (som de fleste spilla ikke er nå lenger.)
Aleksander- Skrevet 6. juni 2004 Skrevet 6. juni 2004 FarCry er bare eyecandy syns nå jeg.... Sitter å spiller sacred nå, det er sinnsykt kult! Ellers er gothic 2 et spill jeg har brukt en del tid på.
Glipp Skrevet 6. juni 2004 Skrevet 6. juni 2004 (endret) Hmm.. beste spillet jeg noensinne har prøv.. **tenke tilbake** beste spillet jeg noen gang har spillt er MoonStone Endret 6. juni 2004 av *Magnus*
knut-eirik Skrevet 6. juni 2004 Skrevet 6. juni 2004 Greit at folk synes far cry er eyecandy men det har jo faktiske en grei storry og handling. Men det er ikke det absolutt beste spillet, holder en knaåå på wing commander og phantasmagoria som de virkelig første og beste spillene. Duke nukem var jo også en slager i sin tid.
Hamsterino Skrevet 6. juni 2004 Skrevet 6. juni 2004 (endret) også lest Rainbow 6, døds bra bok! Da burde du lese Rød Storm. Akkurat som å lese Operation Flashpoint! Metal Gear-serien så klart . 3ern tror jeg blir bra. Ellers synes jeg Flashpoint og Mafia er bra spill. Og Morrowind er dritbra! Endret 6. juni 2004 av Solid Snake
Warlord Nazdreg Skrevet 6. juni 2004 Skrevet 6. juni 2004 Likte final fantasyVIII og gothic2 veldig godt, mye du kan gjøre i de spillene. Glemte nesten SW kotor og morrowind spillene e noe av de beste(syntes æ).
Hellslayer Skrevet 6. juni 2004 Skrevet 6. juni 2004 Action: Half-life Strategi: Warcraft 3 + TFT RPG: Morrowind Sci-fi: System Shock 2 Så alle spill som har kommet ut de siste 2 åra er det bare å skylle ned i dass? MazeKing Skrev jeg det kanskje? Spørsmålet er: Hvilket spill synes du er det beste (skulle vel kanskje bare skrevet ett jeg da men ) og jeg skrev opp hvilke spill jeg synes er best. Ikke under noen omstedigheter kan du tolke det jeg skrev dithen at jeg ikke liker noen av spillene som er gitt ut de siste to årene. Slike kommentarer vil jeg ha meg frabedt. Men jeg kan jo for å blidgjøre deg, nevne ett spill som jeg er er glad i som er gitt ut nå i det siste året: Starwars - nights of the old republic
stranden Skrevet 8. juni 2004 Skrevet 8. juni 2004 Spiller Lineage 2 atm Ikke så mange norske som spiller det virker det som. Veldig mange svensker da. Spiller på server2. Ellers er BFV og jedi academy ganske mye fun
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå