Gå til innhold

Kondensator sprukket, må ha nytt hk...


oltis

Anbefalte innlegg

Hei.

 

I kveld sprakk en kondensator på hovedkortet mitt. Jeg må altså ha et nytt. Men jeg har ikke peiling på hvilket jeg skal velge.

Jeg har en Socket A (AMD Athlon 1400Mhz, 266, som jeg ønsker å beholde (trenger ikke noe mer), i tillegg til at jeg har flere ide disker. Alle tips mottas med takk.

 

Tori :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har selv ECS K7s5a. Det er rimelig gammelt, det støtter ikke mer enn 266FSB, men det er det mest stabile hovedkortet jeg noen sinne har hatt. Det har ALDRI kræsjet, og jeg har oppetid på flere måneder! I tillegg så har det rimelig god ytelse.

 

Problemet blir vel å finne et i Norge. Multicom solgte det før, men har det ikke mer. Snufs, snufs.

 

Jeg kommer ALDRI til å selge mitt k7s5a. Bytte kanskje, men kommer til å bruke det som server-hk enten til jeg eller kortet dør! :)

Lenke til kommentar

Hva er betegnelsen på kondensatoren? Jeg har et gammel hovedkort som er ødelagt, det kan gjerne være "donor" til ditt hovedkort. En forutsetning er dog at du har loddebolt og kan bruke den.

 

Min kjære "donor" gav nylig liv til en DVD spiller til naboen (stue modell). Det var så lett så.

 

Hvis du bor i nærheten av Sandvika, så kan jeg sikkert hjelpe deg med loddingen også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...