Gå til innhold

ATI RADEON 8500


Grimmy

Anbefalte innlegg

Det virker som om ATI sliter med dette kortet her. Jeg har lest flere tester nå og de alle klager på at det er funksjoner som ikke er aktivert av driverene på kortet. Tror dere at ATI kan klare å slå GeForce 3? Jeg synes å huske at ATI arbeider sammen med Open GL får å mekke drivere, de vil da gi ut drivere kjappere, og med bedre kvalitet. Men så jukset de jo med Quake 3. Hva om de skulle kjørt denne taktikken på alle spill, tenk hvor store driverene ville blitt etter hvert som de hiver inn optimalisering for enkelt spill. Er det noen som har sett hvordan Smoothvision vil bli?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Korter er FETT.. Jeg har et LeadTek GF3 og eneste grunnen til at jeg har ikke 8500 er fordi det er umilig at fa tak i Retail version her i Norge.

 

Jeg leste noken sted for lenge siden at ATi har dobble staffet i driver delingen og de skal vere agressive med nye drivere. Haper at de gjor en GOD jobb her.. bare se pa disse priser pa GeForce 3 kortene.. disse priser er en VITS og kun sa hoye pa grunn av "halv" monopoli.

 

LEADTEK == Beste GeForce3 kortene.. beste 2d av dem alle og extrem hoy kvalitet pa hele kortet, kjoleribben etc. hardware monitor ogsa.

 

Simon

Lenke til kommentar

multicom selger radeon 8500 retail!!! De får det inn på lager 13.11 står det nå.

 

Komplett og flexi-data og itbutikken selger også retail... De får ikke inn kortet på lager før om noen uker. Har ikke sett noen som selger bulk/oem utgave i norge...

 

Så at det er umulig å få tak i retail utgave i Norge er nok feil.....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...