Gå til innhold

Valg av hovedkort til Athlon 64, Socket 754?

z00l

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann !!!

Lurer på om noen kan anbefale meg et bra socket 754 hovedkort til Athlon 64 ???

Det som er tingen, er at jeg ikke har muligheten til å vente til nForce 250-Pro kortene kommer inn på lager :(

Skal være med i en hjemmepc avtale, og maskinene skal bestilles kommende tirsdag. Tenkte først på Epox sitt nForce-250-Pro kort, men ser at det kan ta lang tid før norek/komplett får dette inn.

Hva kan anbefales av kort som kan fåes tak i per dags dato???

Mvh

-z00l-

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synd du må bestille den 2.6 da dette k8nsnxp kortet kommer den 3.

Hvis du må handle på komplett så ville jeg går for MSI K8T NEO-FIS2R Hovedkort Socket 754 K8T800 som også kommer den 3. Hvis ikke så er Asus K8V SE DELUXE Hovedkort Socket 754 K8T800 sikkert et helt greit valg, asus hk er stabile. Men mange har problemer med minnet på slike kort så kvalitets minne ala corsair osv er et must.

Et Gigabyte K8N nForce3 150 kan jo være et godt valg, det er billigt og det er 3 på lager i skrivende stund. Dette kortet er jnskje ikke så godt egnet for klokking da det i likhet med alle nforce 3 150 hk ikke har agp/pci lock.

Lykke til med hk jakten din :)

Skrevet (endret)

DETTE som knutern linka til, skal være veldig bra.. du kan få et annet som er ganske likt til lavere pris men uten S-ATA og noe annet..¨

EDIT: fant en link her..

Endret av Kasp
Skrevet

Alle kortene ser bra ut de :) MEN: det er alltid et men :( , firmaet jeg jobber i skal gjøre innkjøpet hos norek. Dvs man er nødt til å gå utfra varestatusen til enten norek eller komplett.no .

Derfor blir det nok ingen nForce-250 på meg :(

-z00l-

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...