Dj Frost Skrevet 28. mai 2004 Skrevet 28. mai 2004 Er det blitt utgitt noen informasjon om hvor mange polygoner hl2 motoren takler på modeller?
qohf Skrevet 28. mai 2004 Skrevet 28. mai 2004 Jeg har faktisk lurt på det samme, og fant at for våpen så store som feks en mp5 vil 2500p være max. Sjekk forumet på halflife2.net.
Dj Frost Skrevet 28. mai 2004 Forfatter Skrevet 28. mai 2004 Er det i FP view inkludert armer? Eller hvordan fungerer dette i hl2?
GeCcO Skrevet 29. mai 2004 Skrevet 29. mai 2004 2500 var vel litt lavt vil nå jeg si. Source Engine vil sikkert takle 4-5k modeller med glans. Men jo lavere jo bedre, så lenge det ser bra ut.
Dj Frost Skrevet 30. mai 2004 Forfatter Skrevet 30. mai 2004 Såpass! Da blir det bra.. rekner med all info kommer med SDK`en.. noen som vet når den kommer?
Zyndrone Skrevet 30. mai 2004 Skrevet 30. mai 2004 gabe sa at hvis de ga ut sdk'en, så måtte de også gi ut store deler av spillet. Med andre ord: den kommer når spillet kommer.
Dj Frost Skrevet 31. mai 2004 Forfatter Skrevet 31. mai 2004 (endret) Håper det snart kommer noen offisiell utalelse om hvor mange polys man kan bruke.. men går jeg for en 4000 når jeg driver med fps viewen så må d vel være bra! Edit: eller lavere seff viss det blir mulig å gjøre det noelunde like bra. Endret 31. mai 2004 av Dj Frost
qohf Skrevet 10. juni 2004 Skrevet 10. juni 2004 Jeg fan en bra liste: http://collective.valve-erc.com/index.php?...159098641972000
Bytex Skrevet 10. juni 2004 Skrevet 10. juni 2004 Litt off topic, men jeg lurer på når det kommer en FPS som greier å la meg se nedover, og faktisk se resten av kroppen min også. Beina som går/springer osv. Føles litt som om man bare styrer et våpen/par armer som henger i tomlufta egentlig. Særlig i såkalt realistiske spill. Trespasser prøvde på dette for maaaaaange år siden, men det funka ganske dårlig. Er visst veeeldig mye ekstrajobb.
Waven Skrevet 10. juni 2004 Skrevet 10. juni 2004 Bitex: man ser kroppen sin operation flashpoint, veldig bra og realistisk spill..
zoneman Skrevet 10. juni 2004 Skrevet 10. juni 2004 Selv om spill motoren kanskje klarer et høyt antal polys så burde man være kresen med bruken, ikke bruk for mange polys, ikke sløs. Hovedkarakter kan kanskje ligge på rundt 4000-6000 i nyere spill.
Roskov Skrevet 10. juni 2004 Skrevet 10. juni 2004 Litt off topic, men jeg lurer på når det kommer en FPS som greier å la meg se nedover, og faktisk se resten av kroppen min også. Beina som går/springer osv. Føles litt som om man bare styrer et våpen/par armer som henger i tomlufta egentlig. Særlig i såkalt realistiske spill. Trespasser prøvde på dette for maaaaaange år siden, men det funka ganske dårlig. Er visst veeeldig mye ekstrajobb. spillet heter operation flashpoint
Dj Frost Skrevet 10. juni 2004 Forfatter Skrevet 10. juni 2004 Jeg fan en bra liste: http://collective.valve-erc.com/index.php?...159098641972000 Takk
oerhört Skrevet 10. juni 2004 Skrevet 10. juni 2004 Litt off topic, men jeg lurer på når det kommer en FPS som greier å la meg se nedover, og faktisk se resten av kroppen min også. Thief: Deadly Shadows har denne funksjonaliteten. Videre er det vel få 3D-motorer som har innebygde grenser for hvor mange polygoner hver figur kan bestå av? Ville tro at det er helt ubegrenset. Praktiske forhold og optimaliseringer gjør selvsagt at det ikke er spesielt smart å pushe 5K-poly-modeller i Quake, men det høres da usannsynlig ut at det ikke skulle være mulig?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå