Gå til innhold

Test av Medion RAM2010


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk denne igår og må si jeg er fornøyd med denne hittil!

 

Ångående testen av maskinen som er lagt ut på barbara.no vil jeg gjerne tilføye det at påstanden om at maskinen ikke holder på WLAN innstillingene, er feil. Det dreier seg om å bare slå på denne funksjonen i BIOS :thumbup:

 

R

Lenke til kommentar
Sjekket bios versjonen og de var like. Dobbelsjekket om maskinen holdt på innstillingene, og det gikk helt greit :)

Blir den veldig varm?

Har egentlig ikke hatt tid til å "teste" den så mye, men jeg vil si den er helt ok. Har liksom lest om en som fikk brannskader av å ha den bærbare på fanget for lenge, og det e rikke tilfellet her :D Dette er min første bærbar, så jeg har egentlig kanskje lite erfaring. Men må si det at denne er verdt penga!

 

R

Lenke til kommentar

Angående skjermen, så får man det en betaler for.. Den var helt grei til "vanlig" bruk, men ved f.eks. dvd film var bildet litt "billig" kvalitet på. Angående spilling er jeg nok ikke den rette personen å spørre om da jeg spiller nesten aldri. Men jeg testet C.S.I. på denne og den funka helt grei. Men alt i alt så er fornøyd hva jeg får igjen for penga - og det er mye.

 

Når det gjelder støyen, så er den nesten lydløs når viften er av. Når viften er på så hører man den "tydelig" at den er på. Du kan regne med at under spilling eller andre krevende applikasjoner som krever endel prossessorkraft at viften kommer til å være på.

 

Håper dette hjalp:)

 

R

Lenke til kommentar
Angående skjermen, så får man det en betaler for.. Den var helt grei til "vanlig" bruk, men ved f.eks. dvd film var bildet litt "billig" kvalitet på. Angående spilling er jeg nok ikke den rette personen å spørre om da jeg spiller nesten aldri. Men jeg testet C.S.I. på denne og den funka helt grei. Men alt i alt så er fornøyd hva jeg får igjen for penga - og det er mye.

 

Når det gjelder støyen, så er den nesten lydløs når viften er av. Når viften er på så hører man den "tydelig" at den er på. Du kan regne med at under spilling eller andre krevende applikasjoner som krever endel prossessorkraft at viften kommer til å være på.

 

Håper dette hjalp:)

 

R

Takk skal du ha :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...