baw Skrevet 27. mai 2004 Skrevet 27. mai 2004 Heisan. Jeg har ved en feil klart å låse min "Toshiba sd-r6112" til sone 1. Er det noen som kan forklare meg hvordan jeg kan gjøre den sonefri og hvilken firmware som skal brukes? Jeg har ikke Floppy i min bærbare, så jeg må vel boote fra en ren partisjon.....? Håper noen kan svare meg.
Bro2 Skrevet 28. mai 2004 Skrevet 28. mai 2004 Hei Hvis du går hit og søker på Toshiba sd-r6112 så ligger det 3 ulike firmware der. Du må først sjekke hvilken firmware du har på brennern, det er veldig viktig. Dette gjøres på eget ansvar og kan få fatal følger for din dvd brenner, men gjøres det riktig vil det mest sansynlig fungere.. Uansett så har du en mindre risikabel løsning, og det er å laste ned et program som sørger for at kun kan spille sone 2 dvd'er selv om dvd brennern er "låst" til sone 1. Dette programmet må du kjøre hver gang du skal spille en dvd. Sikkert noen som har forslag til programmer...husker ikke hvilke som er gratis....
Popobawa Skrevet 29. mai 2004 Skrevet 29. mai 2004 Jeg foreslår AnyDvd som gjør dvd spilleren din sonefri. Den fjerner også masse annet
baw Skrevet 31. mai 2004 Forfatter Skrevet 31. mai 2004 Hei igjen. Jeg har funnet de aktuelle firmwaren som er til min dvd-brenner, men jeg finner ikke ut hvilken firmware som er på min dvd-brenner nå. Er det noen som kan gi meg et hint? Mvh BAW
Bro2 Skrevet 1. juni 2004 Skrevet 1. juni 2004 Under utilities på http://forum.rpc1.org/ så ligger det en rekke ulike programmer som gir deg den info du trenger om dvd-brennren. P.S. Vil råde deg til å prøve AnyDVD som ble nevn over...
baw Skrevet 2. juni 2004 Forfatter Skrevet 2. juni 2004 Hei. Joda det du sier er greit. Det eneste problemet jeg har er at jeg ikke finner ut hvilken firmware jeg har på dvd-brenneren nå. Hvordan finner jeg ut dette? Noen som kan hjelpe meg??????? Mvh BAW
Popobawa Skrevet 3. juni 2004 Skrevet 3. juni 2004 Leste du i det hele tatt posten til Bro2? Du finner programmer som lar deg finne ut info om brenneren din, og det vil nok si firmware også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå