Gå til innhold

LCD: program som gjør ting tydligere

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei kjære og elskede forum medlemmer :)

Uten dere hadde jeg ikke hatt den kunnskap jeg sitter med i dag. Nå sitter jeg å lager en artikkel som tar for seg LCD skjermer + annet snacks du kan bruke på denne type skjermer.

Jeg må derfor spørre dere om noen av dere har prøvd denne:

http://www.ioisland.com/cleartweak/

Er det noe jeg kan anbefalle ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

*Laster ned og prøver :)*

Hmm. Det eneste du kan gjøre, nesten, er å stille inn kontrasten på skriften. Det eneste jeg da oppdaget var at skriften ble mindre fargerik (Gikk mot grått) og den ble litt mindre feit. Om det ble bedre..? Tja, jeg syntes ikke det. Men hvis en ikke liker feit, svart skrift så kanskje dette er noe? Mener å mene at teksten ikke ble fullt så avrundet heller når jeg satte opp kontrasten.

Dobbeledit: Jeg satte den ned på 1000 jeg, laveste innstilling. Visstnok var den på 1400 før (Default), men det har jeg glemt ut. Nå er den iallefall finfin her :)

Endret av Blib
Skrevet

Var greit dette programmet, men gjorde ikke noe spesielt annet enn å stille kontrasten på selve teksten.

Med andre ord, om man allerede har cleartype installert så trenger man ikke dette =)

Skrevet

kjøpte Iiyama E430 grunnet den strålende karakteren i testen din. denne skjermen er altfor tydelig allerede :love: , takk for at du fikk meg til å kjøpe den oivind_dahle! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...