Jabbala Skrevet 27. mai 2004 Skrevet 27. mai 2004 Hei. Har klokket mitt MSI Gfx 5700.. Det irriterende er det at nesten hver gang maskinen restarter så har kortet stilt seg inn til orginale instillinger. Jeg bruker nvidia klokke greia den lille fila man installerer for så å kunne gå inn på driveren til kortet å klokke. Når jeg har det klokket er det ingen spor til artifacts eller noe slikt så tror ikke det er derfor det "resetter" seg. Lurte derfor på om dere kunne anbefale et annet bra klokkeprogram som ikke resetter instillingene på kortet når maskinen blir restartet... Nb: Ja har merket av "apply settings at startup"
airbus330 Skrevet 27. mai 2004 Skrevet 27. mai 2004 Spurte om det samme for noen dager siden! Riva Tuner er enkelt og greit, og gjør det mulig å klokke skjermkortet ditt!
Jabbala Skrevet 27. mai 2004 Forfatter Skrevet 27. mai 2004 (endret) Glem det... Endret 27. mai 2004 av Jabbala
Naasaa Skrevet 27. mai 2004 Skrevet 27. mai 2004 Rage 3d, powerstrip, radlinker you name it (alle funker til sitt bruk)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå