Odin-- Skrevet 27. mai 2004 Skrevet 27. mai 2004 Hei er en noob på data men liker veldig godt imesh nedlastingsprog, men HATER gator og de andre programene som følger med, vet ikke om de følger med hvis du betaler for imesh. Men da begyner det og bli litt ille hvis jeg skal betale for proget. Så etter all "ramblingen" kan noen hjelpe meg med å få tak i imesh uten de progene som virker godt på min laptop compaq nx7010. Tusen takk til alle der ute som vill hjelpe Odin
jultomten Skrevet 27. mai 2004 Skrevet 27. mai 2004 Installer Imesh, fjern de tilleggsprogrammer som kan avinstalleres på vanlig måte i kontrollpanel, og kjør til slutt et anti-spyware-program (f eks Spybot). Den eneste spyware som ikke kan fjernes for at IMesh skal virke, er Cydoor. IMesh er forøvrig et suverent fildelingsprogram, spesielt for nedlasing av filmer!
jokki Skrevet 27. mai 2004 Skrevet 27. mai 2004 Clean iMesh burde duge. En iMesh instalasjon som ikke har spyware og slikt.
Odin-- Skrevet 27. mai 2004 Forfatter Skrevet 27. mai 2004 Tusen takk begge 2 jeg hørte på "jokki" og har imesh light og fungerer bra. er helt enig i at imesh er bra dl prog Odin--
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå