Gå til innhold

Gratis programvare til S60 (her:N6600)


Anbefalte innlegg

#emnetittel endret. Bruk emnetittelen til å beskrive hva topicet ditt handler om.#

 

Jeg bare lurte på hvor du kan få tak i gratis programvare til N6600?

Jeg har funnet en del, men dem må du betale mye for... Noen tips??

Endret av It's me
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En grunn til at du må betale for de fleste gode og bra programmene er siden de (akkurat som pc spill osv.) er laget av profesjonelle utviklere som må tjene penger et sted også. Derfor tar de betalt.

Er ganske logisk i mine øyne :p

 

Handango er en meget god side med symbian programmer, let og se om du finner noe som er gratis som du liker...

 

 

N-Gage2: Les igjennom retningslinjene, særlig §8 et par ganger. Du skal vite at jeg raporterte inlegget ditt, og for forumets del; slutt å si slike ting.

 

edit: Fjernet en link.

Endret av Remerser
Lenke til kommentar
Det ville vært for gæli.

Jeg håper ikke det var ironisk ment...

 

Men hvertfall så ja, det finnes en del gratis programmer men de er som regel ikke så kule og morsomme. Skal du ha bra greier må du betale for det og det er som regel verdt det. Men du kan jo teste trial versionene av programmene før du kjøper dem da :yes:

Lenke til kommentar

Nei da Vetti, du har ikke sagt noe feil, det var "N-gage2" som gikk over et par streker ;)

Saken er liksom at de fleste programmene blir laget av "profesjonelle" som gjerne vil ha betaling for slitet og dermed så koster programmene en viss sum.

-

Kom på et gratis program som er supert; nemlig Fexplorer. Ligner på windows utforsker igrunn men er meget nyttig.

Lenke til kommentar

Ta et søk på google og søk på "freeware series 60" eller noe sånt. her, ja her har jeg gjort det søket for deg. Kommer opp endel der.

 

Jeg for min del har funnet masse gode gratis program for UIQ, det ligger jo en god del på handango f. eks, den siden remerser ga deg link til.

 

 

EDIT:

 

Som admin'c sa, agile messenger, er et gankse OK "MSN" klient. Legger til link her, ja her ja..

Endret av Ingar
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...