Gå til innhold

Egen mening om Raidmax 868


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har vel ikke en erfaring med kabinettet, men en mening skal du altids få!

 

Prisen er jo meget lav, så da kan du ikke vente deg den beste kvaliteten. Men har hørt om mange som er veldig fornøyd med det. Har også hørt det motsatte men flertallet er klart på den positive siden til kabinettet.

 

Utseende synes jeg er litt harry. Masse farger og plastikk deler er ikke min stil. Jeg liker stilrene ting. Det ender derfor opp med at jeg må betale en god del mer for varer, da! :p

 

Men smaken er som baken; delt.

Lenke til kommentar
!Utseende synes jeg er litt harry.

hmm noe glat med Harry?... :p

 

en kamerat av meg har det kabinette, han syntes det er bra, det gjør ikke jeg.

er billige løsninger, men er ett ok kabinett, fin pris og stor nokk plass til de fleste

 

 

ps: ville ikke kjøpt det kabinette

Lenke til kommentar

Synest det er helt greit. Har ikke tid til å modde eget kabbis, men ønska noe anderledes. Skaffa derfor et gult Raidmax Scorpio kabbis, samt gult tastatur og mus fra FrozenCPU.com.

 

Eneste å utsette er at vinduet til kabbiset er krunglete å få løsnet.

 

Men vil du ha noe litt anderledes og ikke gidder å modde selv så...... :thumbup:

Lenke til kommentar

hvis du kommer til å plages med døren så er det ingen overraskelese ! 4 venner av med har det kabinettet og for å være ærlig synes jeg selv at det kabinettet er drit stygt og vennene mine angrer på at de kjøpte det ! :thumbdown::thumbdown:

 

*edit og det er en stor mangel på kvalitet ! :no:

Endret av Lucas
Lenke til kommentar

min egen mening:

jeg har kabinettet sjøl å syns det er greit...

som en eller annen nevnte med den finishlakken...det er ganske chill...ikke ruglete men en glatt, smooth overflate :yes:

kabinettet i seg sjøl er ok til kvalitet og liten pris :roll: 495,- :thumbup:

litt liten plass inni der....kunne ha gjort noen endreinger der ass.....ikke plastikk foran heller men det er pos vis du skal innstalere vindu foran som jeg har gjort.

enkelt å skjære i osv.

 

summary:

Kabinettet er konge i sin klasse og pris.....de som syns ferdigmodd er noe møkk for lov til å synes det å drite i hva andre synes!

ikke klage sånn som har hendt meg tidligere her på overklokking :mad:

 

"Im telling the thruth, even if im lying"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...