Ithrin Skrevet 26. mai 2004 Skrevet 26. mai 2004 Hei. Jeg har nettopp installert et 9800 pro i en maskin, sammen med 256 mb ekstra RAM. I maskinen stod det tidligere et Geforce Mx 440, og 256 MB RAM. Men nå er maskinen blitt veldig ustabil, ingen spill vil starte, og den rebooter ofte ved oppstart. Jeg har lagt til nyeste Catalyst-drivere (4.5), men jeg overså de gamle Geforce-driverne under installasjonen.... , så jeg la til ATI-driverne i tillegg til Geforce-driverne, som fort ble fjernet etter hvert. Men systemet fortsatte å være ustabilt, så jeg skiftet RAM-slottene (slot 1 og 3 til slot 1 og 2), men det hjalp heller ikke noe. Så jeg tror ikke det er RAM'en sin feil. Jeg har nå fjernet og lagt til driverne igjen, men problemene vedvarer. Noen som kan hjelpe??
TDK Skrevet 26. mai 2004 Skrevet 26. mai 2004 (endret) Last ned og kjør et program som heter driver cleaner og reinnstaler driverene. Hvis ikke det løser problemet kan du formatere. Prøv og ta ut en brikke og se om problemet fortsetter. Endret 26. mai 2004 av TDK
svalbard Skrevet 26. mai 2004 Skrevet 26. mai 2004 Tror nok det er noen driver som holder på å sloss inn pc'en din.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå