Skaufjord Skrevet 26. mai 2004 Skrevet 26. mai 2004 Heisann. I dag prøvde jeg og åpne itunes, men fikk beskjeden; "The iTunes Music Library file cannot be read because it does not appear to be a valid library file." Jeg kan selvfølgelig bare adde all musikken på nytt, men infoen i libraryfila er veldig viktig for meg. Play count og den slags. Jeg åpna fila med textpad og det ser ut som all infoen der ligger der fortsatt. Er det noen som vet hva jeg kan gjøre? Det er mulig det var et virus som gjorde det, men jeg tviler. Fikk nemlig et virus i e-posten rett før dette skjedde, men det ble putta i karantene med en eneste gang. Jeg åpna ikke vedlegget en gang. iTunes lager også en .xml fil sammen med .itl (library fila) og den samme infoen skal være lagret her. Jeg prøvde å importere .xml-fila men play count, last played og alt det der kom ikke med. Jeg er desperat etter en løsning på dette! Takker for alle svar!
elephant Skrevet 27. mai 2004 Skrevet 27. mai 2004 hmm.. har noe av det samme problemet får ikke åpna itunes jeg da kommer "the itunes 4 music library.itl file is locked, on a locked disk or you dont have write permition for this file." jeg har lasta ned ny og men funker ikke det heller
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå