Gå til innhold

Anbefaling til PSU.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den stforsyningen holder i massevis, det er faktisk samme innmaten i den som i Fortron/source som microplex har inne , den koster det dobbelte.

Kan forøvrig fortelle at jeg prøvde mitt system med en 250 w stforsyning over noen dager, dette uten problem.

Det inkluderer bla en A64 3400 , 9800 xt kort, 3 hd er , 4 120 mm vifter +++

Endret av Snekker`n
Lenke til kommentar
Den stforsyningen holder i massevis, det er faktisk samme innmaten i den som i Fortron/source som microplex har inne , den koster det dobbelte.

Kan forøvrig fortelle at jeg prøvde mitt system med en 250 w stforsyning over noen dager, dette uten problem.

Det inkluderer bla en A64 3400 , 9800 xt kort, 3 hd er , 4 120 mm vifter +++

Da tror jeg at jeg går for den jeg! :thumbup:

 

Takk!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Den strømforsyningen holder i massevis, det er faktisk samme innmaten i den som i Fortron/source som microplex har inne , den koster det dobbelte.

Kan det stemme? I såfall er den NorthQ 400W til under 400 spenn på Komplett et røverkjøp!

 

De ser ihvertfall nesten helt like ut, sammenlign Fortron og NorthQ. Ser ut som NorthQ mangler av/på bryter og oppgitte strømverdier stemmer ikke helt med Fortron'en da...

Endret av Jalladoode
Lenke til kommentar
Den stforsyningen holder i massevis, det er faktisk samme innmaten i den som i Fortron/source som microplex har inne , den koster det dobbelte.

Kan forøvrig fortelle at jeg prøvde mitt system med en 250 w stforsyning over noen dager, dette uten problem.

Det inkluderer bla en A64 3400 , 9800 xt kort, 3 hd er , 4 120 mm vifter +++

hvordan klarte du det?

jeg har amd 64 3000+, 9800pro. tre hd se profil får flere spesifikker.

jeg bruker en 360w psu

 

jeg kanb ikke plugge til en vifte til uten at den nekter å starte.

Lenke til kommentar
Den stforsyningen holder i massevis, det er faktisk samme innmaten i den som i Fortron/source som microplex har inne , den koster det dobbelte.

Kan forøvrig fortelle at jeg prøvde mitt system med en 250 w stforsyning over noen dager, dette uten problem.

Det inkluderer bla en A64 3400 , 9800 xt kort, 3 hd er , 4 120 mm vifter +++

hvordan klarte du det?

jeg har amd 64 3000+, 9800pro. tre hd se profil får flere spesifikker.

jeg bruker en 360w psu

 

jeg kanb ikke plugge til en vifte til uten at den nekter å starte.

Det var litt rart da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...