Gå til innhold

MP3 tagging

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg nå skal ordne mine mp3-filer, har jeg tenkt å fikse på taggene. På noen, IKKE alle, filer er det mp3v2 tagger. Hvis jeg endrer taggen, sletter filen fra playlist, og så laster den inn igjen, har siste bokstav i artist og tittel blitt borte. Hvis jeg sletter mp3v2, og bruker v1 fungerer det. Og hvis jeg etter dette lager en ny v2 tag, så funkern **** meg!!!!! Hva skjer?? Gidder ikke gå gjennom 1500 sanger for å fikse på dette!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Quote:

On 2002-04-11 07:18, DrDoogie skrev:

Skjoenner ikke helt hva du snakker om, men MP3Collector har finnesser for aa rename en bunch med filer basert paa tag, eller fikse tag basert paa fil-navn.

Problemet ligger ikke i å få merket mp3'ene. MusicMatch gjør det utrolig bra. Problemet er at hvis en sang blir fjernet fra playlisten, og så blir lagt til igjen, så mangler siste bokstaven i artist navnet og siste bokstav i tittel. F.eks:

Michael Jackson blir Michael Jackso

Thriller blir Thrille

Dette gjelder bare sanger som har mp3v2 tag.

Skrevet

Det er det som er rart. Det forekommer bare på noen, men felles på dem er at de bruker mp3v2 tags, altså mulighet for lange laaange navn, men navnet trenger ikke være langt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...