The Jackal Skrevet 10. april 2002 Skrevet 10. april 2002 Når jeg nå skal ordne mine mp3-filer, har jeg tenkt å fikse på taggene. På noen, IKKE alle, filer er det mp3v2 tagger. Hvis jeg endrer taggen, sletter filen fra playlist, og så laster den inn igjen, har siste bokstav i artist og tittel blitt borte. Hvis jeg sletter mp3v2, og bruker v1 fungerer det. Og hvis jeg etter dette lager en ny v2 tag, så funkern **** meg!!!!! Hva skjer?? Gidder ikke gå gjennom 1500 sanger for å fikse på dette!
DrDoogie Skrevet 11. april 2002 Skrevet 11. april 2002 Skjoenner ikke helt hva du snakker om, men MP3Collector har finnesser for aa rename en bunch med filer basert paa tag, eller fikse tag basert paa fil-navn.
ligebli Skrevet 11. april 2002 Skrevet 11. april 2002 http://surf.to/mptagger Sjekk ut denne, den er den beste jeg har funnet. Den er gratis.
The Jackal Skrevet 11. april 2002 Forfatter Skrevet 11. april 2002 Quote: On 2002-04-11 07:18, DrDoogie skrev:Skjoenner ikke helt hva du snakker om, men MP3Collector har finnesser for aa rename en bunch med filer basert paa tag, eller fikse tag basert paa fil-navn. Problemet ligger ikke i å få merket mp3'ene. MusicMatch gjør det utrolig bra. Problemet er at hvis en sang blir fjernet fra playlisten, og så blir lagt til igjen, så mangler siste bokstaven i artist navnet og siste bokstav i tittel. F.eks: Michael Jackson blir Michael Jackso Thriller blir Thrille Dette gjelder bare sanger som har mp3v2 tag.
BBC Skrevet 11. april 2002 Skrevet 11. april 2002 Er det alle mp3-filer med v2-tag, eller er det de med "lange" tags?
The Jackal Skrevet 11. april 2002 Forfatter Skrevet 11. april 2002 Det er det som er rart. Det forekommer bare på noen, men felles på dem er at de bruker mp3v2 tags, altså mulighet for lange laaange navn, men navnet trenger ikke være langt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå