Gå til innhold

Hydor L20 II


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

99% sikker på at den kan senkes i vann. Tror til og med det står i manualen. Min står i vann, og fungerer fint. Du kan ta bort det ytterste lokket, den blå bryteren og svampen når du senker den i vann. Da tar den mindre plass, og motstanden for vannet blir mindre på vei inn i pumpa.

Endret av FredrikFredrik
Lenke til kommentar
vill tro at den kan senkes i vann, men for sikkerhets skyld kan du se på suport forumet til asetek om akkurat det.

 

Edit: Tester nå min l20 pumpe(den bråker)... nedsenket i vann, fungerer utmerket.

Takk for at du tok deg til til å teste det, men hvordan kan du si at pumpa bråker?

Er jo lydløs nor det ikke er noe luft i systemet!

 

EDIT: Fikk ikke med noe manual.. :no:

Endret av Cloud
Lenke til kommentar
...Du kan ta bort det ytterste lokket, den blå bryteren og svampen når du senker den i vann. Da tar den mindre plass, og motstanden for vannet blir mindre på vei inn i pumpa.

Disse tinga er her for å forhindre luftbubler i vannet, og den blå bryteren er der for at du skal kunne bestemme vanntrykket når den er nedsenket i vann..... jeg har selv pukket ut bryteren for å oppnå¨best mulig trykk, men svampen er der enda(selv om den ikke har effekt da bryteren er fjernet)

 

Svampen reduserte en litt plagsom skranglelyd, derfor er den der(og den tar jo ikke noe mar plass med den på uansett..

 

Den funker altså fint nedsenket i vann, den er beregnet til det!

 

EDIT: Jeg kjører den forresten selv nedsenket i vann, dette reduserer litt støy, det eneste upraktiske er at det kan være litt vanskelig å få ett 100% tett lokk på vanntanken slik at du kan holde pc'n opp ned utan å vaske komponentene. (helt enig med deg, denne pumpa bråker ikke så lenge det ikke er luft i systemet. joa kanskje en eheim er stillere, men jeg hører ikke maskina mi.. Det er alltid noe anna som overdøver den)

Endret av EspenGunnufsen
Lenke til kommentar
vill tro at den kan senkes i vann, men for sikkerhets skyld kan du se på suport forumet til asetek om akkurat det.

 

Edit: Tester nå min l20 pumpe(den bråker)... nedsenket i vann, fungerer utmerket.

Takk for at du tok deg til til å teste det, men hvordan kan du si at pumpa bråker?

Er jo lydløs nor det ikke er noe luft i systemet!

 

EDIT: Fikk ikke med noe manual.. :no:

Du finner en manual her. Det var da så lite så. Det er slik det skal være på et forum.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...