Gå til innhold

Windows Update Problem!


Anbefalte innlegg

Hei, Jeg leste denne posten :

http://www.windows.no/art.php?artikkelid=7590

 

Så trykka jeg på den linken som begyner med test.v5. osvosv

Etter det så har jeg fått opp den nye Windows Update når jeg bruker start > Windows Update. Vet at jeg bare kan skrive v4.windows.osvosv, men er veldig irriterende.

 

Sånn her ser: Automatic Updates ut nå :(

Trykk for og se: http://www.1337web.net/magnus/images/auto_update.jpg

 

Vet noen av dere åssen jeg får den gamle tilbake?? :cry:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har du sjekket om betaversjonen av nye windows update, som du har innstallert f. eks ligger i "Legg til/fjern programmer" i Kontrollpanelet? Det er vel et slags program det her, og da bør det jo også kunne avinstalleres.

En annen mulighet er å bruke "Systemgjenoppretting" - og gå tilbake til en dato før denne ble innstallert...

Lenke til kommentar

Pre-release software:

 

It is important to understand that pre-released versions of any product will not display the stability of a released Microsoft product. You might encounter problems resulting in a loss or destruction of data. There is no uninstall or upgrade path for the beta version of Windows AU. Therefore, this release should only be installed and run in a test environment for evaluation purposes where Windows will be reinstalled following the testing period. We recommend you back up your existing data before installing and running this software.

 

You should not depend on beta versions of Windows AU to keep your computer fully up to date and secure. It is possible critical updates will not reach the Windows Update Beta web site as quickly as they are posted to the released Windows Update site.

Lenke til kommentar

Høyreklikk på Windows Update og velg Properties/Egenskaper. Velg fanen som heter Shortcut. Der skal det i Target stå: %SystemRoot%\system32\wupdmgr.exe

og i Start in skal det stå: %HOMEDRIVE%%HOMEPATH%. Vet ikke om dette hjalp, men det finner du fort ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...