Petterahl Skrevet 23. mai 2004 Skrevet 23. mai 2004 Har SmartFTP, jeg og en kompis skal dele ting mellom hverandre. Men når jeg prøver å connecte han så kommer det bare error. Er det noen innstillinger jeg må stille på at det skal funke? Resolving host name ***.***.**.**... Connecting to (***.***.**.**) -> IP: ***.***.**.** PORT: 21 Connection timeout. No response from server. Cannot login waiting to retry (30s)... Han kommer inn på seg selv, jeg har riktig bruker navn og passord og IP. Noen som vet om hva som er feilen?
zarion Skrevet 23. mai 2004 Skrevet 23. mai 2004 (endret) sikker på at du ikke har brukt lokal ip? Endret 23. mai 2004 av zarion
Petterahl Skrevet 23. mai 2004 Forfatter Skrevet 23. mai 2004 (endret) Fikk nettopp beskjed om mere info: Han bor på et hybelhus og det er sikkert en firewall der og at han har brukt den som vises i nettverkskoblingere More: Når han går på www.myip.dk så kommer det Your IP: ***.***.**.** AAAAAAA.??.no 1234567890 Har bare skrevet ting istedent for de virkelige! Endret 23. mai 2004 av petter'n
sim Skrevet 23. mai 2004 Skrevet 23. mai 2004 (endret) Har han noen form for brannmur aktivert på PCen ? Edit: For sein.. :/ Endret 23. mai 2004 av sim
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå