kizzykazz Skrevet 23. mai 2004 Skrevet 23. mai 2004 Jeg trenger et forslag på kabel som jeg kan bruke fra data til tv'n! Hvilken bør jeg velge??Er det bedre kvalitet jo dyrere det er??
Muteki Skrevet 23. mai 2004 Skrevet 23. mai 2004 Monster kablene er det beste man kan få tak i tror jeg! Du finner det omtrent i alle elektrobutikker!
VACS Skrevet 24. mai 2004 Skrevet 24. mai 2004 Kjøp deg en SV-kabel (SuperVideo) til under 100 kroner. Mer enn bra nok til å se de beste DivX-kvaliteter på tv`n din. Spar pengene dine til ny tv heller
kizzykazz Skrevet 24. mai 2004 Forfatter Skrevet 24. mai 2004 OK! Jeg har en LCD 21" tv med dvd spiller og tror jeg klarer meg fint med den.. Hva er best av 4 og 7 pinner i kabelen? Jeg har hørt at det ikke er så mye forskjell, men det er best å være shelt sikker!!
kizzykazz Skrevet 27. mai 2004 Forfatter Skrevet 27. mai 2004 Jeg har fune noen Monster kabler på komplett.no og der er det kabler med 4 hull...Hvordan kan jeg koble den kabelen til tv'n? Tv'n har bare scart og da må jeg ha en kabel med både scart og med 4 hull?Er det slik det fungerer??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå