dansve Skrevet 22. mai 2004 Skrevet 22. mai 2004 jeg har microsoft intellimouse explorer 1.1 og trenger en deilig mussmate? jeg bruker den til og game cs. Så hvis du har en å anbefalle meg så skriv i vei?
fredriku Skrevet 22. mai 2004 Skrevet 22. mai 2004 jeg bruker fUnc sUrface, og syns den er bedre en rat pad! mye deiligere overflate på fUnc, er min mening da
Daehli Skrevet 22. mai 2004 Skrevet 22. mai 2004 (endret) Jeg vil anbefale Steelpad 4D, suveren til å spille med, "men 2 små minuser" Jeg kan ikke bruke skatezene mine på den glatte overfalten (pga. hyperglide skatez) Også blir den slitt litt raskt ut, men det er ganske billig i forhold til andre matter mellom 120-200kr. Et pluss er jo at den har en antiskli duk som er meget effektiv på alle overflater... Edit: Link til steelpad HP'n - her Endret 22. mai 2004 av Dasset
Daehli Skrevet 22. mai 2004 Skrevet 22. mai 2004 Steelpad 4S jeg brukte den en stund, men måtte gi den opp pga. "icemat støy" og tiltrakk seg for mye støv, men den er jo meget god den også
Earendil Skrevet 22. mai 2004 Skrevet 22. mai 2004 Jeg blir lettere irritert når jeg ser sånne tråder, det finnes X antall av dem med akkurat samme innhold. Søk litt før du spør. Men fUnc er å anbefale.
Daehli Skrevet 22. mai 2004 Skrevet 22. mai 2004 Jeg ville gått for Func eller 4D. 4D er billigere og større mens funC har cordholder og pent design. 4D er dog lavere, men det er etter smak å behag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå