Gå til innhold

T630 "dårligere" enn gamle T65


Anbefalte innlegg

En ting jeg savner fra min gamle T39 på T310'en som jeg har nå er muligheten til å velge hva telefonen skal hete når jeg kobler den til andre enheter. Når jeg skrur på ir står det at datamaskinen T300 er i nærheten, altså ikke engang T310! skikkelig teit. På T39'en kunne jeg kalle telefonen hva jeg ville.

Det er nok en svakhet på T310 isåfall. Både T610 og T630 gir deg muligheten til å kalle din enhet for hva du måtte ønske.

 

Dårlig bug i T310 sikkert. Firmware-upgrade kan kanskje fikse det? :hmm:

Det er nok mulig det funket iallefall på min gamle t310(unless I am very much mistaken ;) )Men hvordan har jeg ingen anelse om :(

 

Men ang. batterimåleren, det at P*00 måler i prosenter er sinnsykt praktisk jeg elsker muligheten til å se svært nøyaktig hvor mye batteri som er igjen, det var veldig smart av SE :yes:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er nok en svakhet på T310 isåfall. Både T610 og T630 gir deg muligheten til å kalle din enhet for hva du måtte ønske.

 

Dårlig bug i T310 sikkert. Firmware-upgrade kan kanskje fikse det? :hmm:

T310 er jo ingen high-end-telefon så det er kanskje derfor. Oppgraderte firmware tidligere i måneden, men det gjorde ingen forskjell. Enesteforskjellen var at jeg nå har fått kalender :-)

Lenke til kommentar

1) Mulig å si at avtaler etc. kan repeteres med gitte intervall

Snakket med SE support om dette da jeg hadde T68 og fikk løsningen, som selvfølgelig var like enkel som genial :roll: . Du oppretter en repeterende avtale i MS Outlook og så synkroniserer du.

 

garnish

Lenke til kommentar

1) Mulig å si at avtaler etc. kan repeteres med gitte intervall

Snakket med SE support om dette da jeg hadde T68 og fikk løsningen, som selvfølgelig var like enkel som genial :roll: . Du oppretter en repeterende avtale i MS Outlook og så synkroniserer du.

 

garnish

U are a clever boy. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...