Wizendraw Skrevet 20. mai 2004 Skrevet 20. mai 2004 Jeg har ADSL fra telenor som går via en DI-604-router. Dette funker forsåvidt greit, er litt treigt noen ganger men det tror jeg er pcen sin skyld Jeg spiller imidlertid en del warcraft 3, og der er det (for de som ikke vet) sånn at man må åpne en port for å kunne "hoste" maps... Jeg har satt på en konfigurasjon i routeren, noe med tillatelser, det gjorde ihvertfall sånn at jeg tillot alt på den porten... Når jeg så testa på WC, gikk det an å invite folk til team-games (AT), men ikke å hoste maps... Noen som kan hjelpe meg? PS: håper den forklaringa ble grei, er ikke alltid enkelt å forklare sånt
Lautsprecher Skrevet 20. mai 2004 Skrevet 20. mai 2004 (endret) Prøv å legg til ip'en din pluss riktig port i Advanced - virtual server Det var en link direkte til router'n min(624+) håper at den funker på din også. Endret 20. mai 2004 av Lautsprecher
Wizendraw Skrevet 20. mai 2004 Forfatter Skrevet 20. mai 2004 (endret) aha! Den muligheten der hadde jeg ikke tenkt på... Men skal den porten stå som public eller private? (eller begge?) EDIT: Leif Endret 20. mai 2004 av WizendraW
Wizendraw Skrevet 20. mai 2004 Forfatter Skrevet 20. mai 2004 testa nå.. det funka! Takk Lautsprecher
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå