MAtroxX Skrevet 18. mai 2004 Skrevet 18. mai 2004 er det skadelig med for liten psu? kan hk, skjermkort eller lignende ta skade av det?
vip Skrevet 18. mai 2004 Skrevet 18. mai 2004 er det skadelig med for liten psu? kan hk, skjermkort eller lignende ta skade av det? Sannsynelig vis vil ikke maskinen starte hvis du har for liten psu.
Øyst Skrevet 18. mai 2004 Skrevet 18. mai 2004 ...og sannsynligvis vil du oppleve et ustabilt system om du skulle få start på den.
insider Skrevet 18. mai 2004 Skrevet 18. mai 2004 Ja det kan være farlig å ha for liten psu ! Den blir overbelastet, altså veldig varm og kan brenne opp. Farlig.... Det som skjer med spenningen på den er at den synker hvis den er overbelastet 12 V går gjerne ned til 11,5 eller mindre osv.. da kan det hende du ikke får startet som over.
MAtroxX Skrevet 18. mai 2004 Forfatter Skrevet 18. mai 2004 så det er alltså bare farlig for psu'en min, og jeg kan oppleve ustabilt system?
Øyst Skrevet 18. mai 2004 Skrevet 18. mai 2004 så det er alltså bare farlig for psu'en min, og jeg kan oppleve ustabilt system? Vel, når psu'en gir opp ånden er det vel mulig ting kortslutter skulle man tro. Da er hovedkoret utsatt...
Kozesmurf Skrevet 23. mai 2004 Skrevet 23. mai 2004 Du kan oppleve at foreks HD kan få skader av en dårlig PSU. Når HK velger å restarte pga PSU ikke klarer å følge med i svingene kan HD bli skadet. Det er en grunn til at en datamaskin ikke skal tvangs avsluttes.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå