Gå til innhold

Oppgradering av prisguide!


Anbefalte innlegg

Jeg synes dere bør oppgradere prisguiden bla. utvide den mer, til andre sider f.eks gamer o.l.

 

Bedre kontroll, på hva som er solgt og utsolgt,også kan dere søke igjennom flere sider, for jeg har funnet masse som er billigere enn det står på prisguiden. :cool:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg synes dere bør oppgradere prisguiden bla. utvide den mer, til andre sider f.eks gamer o.l.

Det arbeides med dette. Her blir det full oversikt over spill, spillutstyr, musmatter, hodesett osv.

 

Bedre kontroll, på hva som er solgt og utsolgt,også kan dere søke igjennom flere sider, for jeg har funnet masse som er billigere enn det står på prisguiden. :cool:

 

Det hender seg vi har litt problemer med lagerstatusen. Det vil si at vi videreformidler den informasjonen vi får fra nettbutikkene, men det kan skje at denne informasjonen ikke er godt nok oppdatert (vi henter jo bare inn prislister én gang i døgnet). Nytt system for innhenting av prislistene oftere vil komme på plass i løpet av sommeren.

 

Dersom du finner feil i prisguiden setter vi STOR pris på at du forteller oss dette. Det enkleste er om du klikker på "Meld fra om feil" nederst på den aktuelle produktsiden i prisguiden. Da får rett medarbeider tips om feilen, og du vil få en tilbakemelding straks vi har sett på problemet.

 

Mvh,

Amund

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...