wil Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 jeg prøver da å kopiere endel filer over nettverk, dvs. 4 filer, men disse er på over 2 gb. 2,75 GB om jeg ikke tar helt feil. uannsett. jeg sitter med trådløst nettverk her og det funker ganske bra, bortsett fra en ting: for det første, den kobler seg ut ganske ofte, men dette er kanskje bare meg. den kobler seg ut spesielt når jeg prøver å kopiere ting over nettverket. men bare på denne pc`en har en laptopp også, som jeg tok å kopiert filene fra, så over til en annen pc som en mellom stasjon også min hovedpc som filene skal være på. fra laptoppen til mellomstasjonen gikk det helt fint, men fra den mellomstasjonen til pc`en min, hovedpc`en så fikk jeg feilmelding under kopiering. om at den ikke var tilgjennelig. ja osene på de forskjellige pc`ene ja. laptoppen: Windows XP PRO mellom stasjon: Windows XP PRO min hovedpc: Windows 2000 PRO alle har engelske OS bortsett fra mellomstasjonen, den har norsk. på laptoppen er ikke nette ustabilt i det hele tatt, men det er det altså på min hovedpc. på min HP laptopp er det et Compaq Wireless kort som står inni. i mellom stasjonen står det inni et DWL- G520+ på min hovedpc står det også inni et DWL-G520+ kort. alle funker bra bortsett fra her. nå kjører jeg bare Linux og Windows 2000 på hovedpc`en min faktisk, kasta ut XP i forrige uke. noen idè om hvor feilen kan ligge? jeg mener det er noe instillinger en eller annen plass, men husker ikke hvor. håper på mange svar. trenger ganske fort hjelp her. Lenke til kommentar https://www.diskusjon.no/topic/245800-sliter-med-kopiering-over-nettverk-noen-tips/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå