Gå til innhold

F A E N ta XP!


Anbefalte innlegg

Jeg spiller CS ganske mye, bare for å si det! Hadde Win2k før men jeg innstallerte WinXP for jeg tenkte det var mer stabilt og raskere og pluss at jeg kunne oppgradere fra Win2000 så alle mine tidligere ting var der!

 

Når innstallasjonen endelig er ferdig setter jeg meg ned og spiller CS, som vanlig! Hadde det litt moro den dagen..jeg bestemte meg for at det det var en campe dag (vet ikke hvorfor..jeg sitter på de_dust og camper med en ak..plutselig ser jeg fiender..jeg sikter sakte på de med musa,, men til min store forundelse reagere ikke musa når jeg prøver å sikte!! Det er jævlig plagsomt og spille når ikke musa reagere når man sikter sakte!!

 

I Win2k spilte jeg uten driverne som fulgte med musa mi(Logitech Dual Optical) fordi de var helt f u c k a.. jeg har prøvd nå i XP med og uten driverne men det helper ikke!

 

Jeg er desperat! hva kan jeg gjøre for å få fiksa det?? PS: Lengter etter CS!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg opplever win2k som et mye bedre og mere stabilt os en xp, jeg testet winxp for noen måneder siden og ble veeeeldig skuffet, jeg fikk bluescreens og insta-reboots i et sett...

etter å ha installert win2k igjen er alt über stabilt, skal vente med winxp til win-xp second edition kommer og de har fått rydda opp i det griseriet der :smile:

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-04-09 16:47, Dimm skrev:

jeg opplever win2k som et mye bedre og mere stabilt os en xp, jeg testet winxp for noen måneder siden og ble veeeeldig skuffet, jeg fikk bluescreens og insta-reboots i et sett...

etter å ha installert win2k igjen er alt über stabilt, skal vente med winxp til win-xp second edition kommer og de har fått rydda opp i det griseriet der :smile:


 

 

I second this.

Lenke til kommentar

Jeg installerte XP for en stund siden, og har bare opplevd at Windows klikka 1 gang! Har faktisk forsøkt å klikke den etterpå, bare for å teste, men fikk det ikke til.. Jeg synes det er stabilt nok, jeg! Har forresten ikke en god data heller, 500MHz, 64 MB RAM (!), integrert (dritt)skjermkort..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...