Gå til innhold

Erfaringer med Multimedia Express?


Anbefalte innlegg

Som emnet antyder: Er det noen som har erfaring med butikken Multimedia Express (www.multimediaexpress.no)? Ser at de reklamerer på www.akam.no, og de har en vare jeg er på jakt etter, til en meget konkurransedyktig pris, men jeg har fremdeles til gode å finne dem i Webshopguiden, eller finne noe omtale av dem i forumet... Vil helst være sikker på at jeg handler med seriøse mennesker før jeg svir av noen lapper :yes:

 

Anyone?

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Videoannonse
Annonse

Jeg ville ikke ha tatt sjansen på en handel hos Multimedia Express. De har i hele 2004 slitt med store økonomiske vanskeligheter. Flere av de ansatt har måttet slutte uten å få utbetalt tilgodehavende lønn og sluttoppgjør. Skal også sies at MME benytter en hver mulighet til å krangle når det er snakk om retur/reklamasjon. Dette kan også bekreftes av mange innkjøpere på data siden hos de to største elektrokjedene her i landet. :thumbdown:

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 2 uker senere...

Det stemmer at jeg bare har en post (så langt) i dette forumet. Jeg har handlet fra mange nettbutikker som Komplett, MPX, PsData Elkjøp etc… uten å støte på noen som helst problemer. Jeg er ikke en person som må dele alle mine erfaringer og meninger hver gang jeg opplever noe positivt, selv om jeg kanskje burde gjøre det, slik at mine erfaringer kan komme andre til gode. Men jeg kan bekrefte at informasjonen om Multimedia Express er 100 % korrekt da den stammer fra ”innsiden”, og ønsker ikke at andre nett-handlere skal havne i trøbbel med et slikt useriøst firma. Sier ikke at all handel fra MME går galt, men man løper en større risiko fra dette firmaet, i motsetning til en del andre aktører på markedet. :thumbdown:

Lenke til kommentar
Kan bekrefte Atax sine påstander om Multimedia Express.

Var ikke klar over at Multimedia var begynt å handle direkte med kunder, men er vel en siste krampetrekning fra dem regner jeg med.

Jeg kan også bekrefte påstandene. Det sier vel også sitt når vi ser hva som blir tilbudt på MME sine sider.( ref; http://www.multimediaexpress.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=1329 )Dette har jo ikke noe med data å gjøre..... Jeg antar at dette er grunnet trang økonomi..

Endret av 900rr
Lenke til kommentar

Hei Jungel.

 

Ser av denne tråden at du har fått svar på ditt spørsmål..

Det er bra!

 

(ganske entydig, blir du frarådet å handle der)

det er også bra!!!

 

Dersom det var noe du gikk glipp av i de andre innleggene,

kan jeg godt suplementere med følgende melding:

 

Ligg langt unna det firmaet!!!!! :thumbdown:

 

 

Jeg registrerte meg kun for å ADVARE deg

(og evt andre som leser dette)

mot MME.

 

Og policy'en der er penger inn.... er penger inn....

Har du kjøpt er du SOLGT!!!!!

 

Som andre sier her...

retur..finnes ikke...

Reparasjon...gjøres på din regning..(dersom det gjøres overhodet)

(MME Har mistet avtalen med flere produsenter, og hvem utfører da rep??)

Listen er lang min venn...

 

Ta hintet...ligg unna....

Lenke til kommentar
Kan bekrefte Atax sine påstander om Multimedia Express.

Var ikke klar over at Multimedia var begynt å handle direkte med kunder, men er vel en siste krampetrekning fra dem regner jeg med.

Jeg kan også bekrefte påstandene. Det sier vel også sitt når vi ser hva som blir tilbudt på MME sine sider.( ref; http://www.multimediaexpress.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=1329 )Dette har jo ikke noe med data å gjøre..... Jeg antar at dette er grunnet trang økonomi..

:evil: Har skikkelig lyst på denne stolen, men tror jeg sparer til de selger unna kaffetrakter'ne sine. MÅ HA DET! BARE MÅ HA DET! :evil:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Min erfaring er at de ikke er sitt ansvar bevisst når det gjelder returer. Det bekreftes forsåvidt i denne tråden. Ser ut til at det kan være dyrt å kjøpe billig noen ganger...

 

Har selv hatt erfaring med selskapet, men for å si det slik: kommer nok ALDRI til å handle hos dem igjen!

Kjørte forresten en kjapp kredittvurdering på dem:

- ikke kredittverdig (ligger på det laveste nivået)

- 5 uoppgjorte inkassosaker mot seg

(med andre ord: tror ikke jeg ville ha forskuddsbetalt noe her)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...