tommy_sn Skrevet 18. mai 2004 Skrevet 18. mai 2004 Hei! Noen som har eller har testet 3Com OC Wireless 11g Cable/DSL Gateway 802.11g 54 Mbps, WPA? Fungerer denne tilfredsstillende? Noen som har noen "omtaler"? Tommy!
zTab Skrevet 18. mai 2004 Skrevet 18. mai 2004 Den gjør det den skal for å si det sånn! Har den selv, og er veldig fornøyd med den
Stressles Skrevet 18. mai 2004 Skrevet 18. mai 2004 Hei! Noen som har eller har testet 3Com OC Wireless 11g Cable/DSL Gateway 802.11g 54 Mbps, WPA? Fungerer denne tilfredsstillende? Noen som har noen "omtaler"? Tommy! Har brukt 3com trådløse gatewayer i flere år med veldig gode erfaringer. Har denne selv for tiden, samt har installert den hos noen venner. Veldig grei til de fleste formål.
snowbaard Skrevet 18. mai 2004 Skrevet 18. mai 2004 Fungerer svært godt . Bare husk på å oppdater firmware (hvis du får en gammel variant). Min 3Com hadde problemer med overføring av store filer, det ga seg etter oppdatering av firmware.
PzYkO Skrevet 18. mai 2004 Skrevet 18. mai 2004 Den er kjempebra :-) god dekning bra hastighet. Enkel å oppgradere. Har den i kjelleren (mur) ved siden av skjermen min, og har allikevell dekning en 20-25 meter ute i gata. (hadde nok hatt lenger hvis jeg flytta den opp, men allikevell ganske bra) :-) Anbefales!
CPurcell Skrevet 18. mai 2004 Skrevet 18. mai 2004 Som de fleste her er jeg fornøyd med den. Rekkevidden er bra, deling av internetten funker uten problemer. Det er lett å administrere enheten for å åpne porter og konfigurere sikkerheten ellers. Med den nyeste firmwaren har ikke jeg hatt noen problemer i hvert fall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå