Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

3Com OC Wireless 11g Cable/DSL Gateway 802.11g

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Noen som har eller har testet 3Com OC Wireless 11g Cable/DSL Gateway 802.11g 54 Mbps, WPA? Fungerer denne tilfredsstillende? Noen som har noen "omtaler"?

Tommy!

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei!

Noen som har eller har testet 3Com OC Wireless 11g Cable/DSL Gateway 802.11g 54 Mbps, WPA? Fungerer denne tilfredsstillende? Noen som har noen "omtaler"?

Tommy!

Har brukt 3com trådløse gatewayer i flere år med veldig gode erfaringer. Har denne selv for tiden, samt har installert den hos noen venner. Veldig grei til de fleste formål.

Skrevet

Fungerer svært godt :yes: . Bare husk på å oppdater firmware (hvis du får en gammel variant).

Min 3Com hadde problemer med overføring av store filer, det ga seg etter oppdatering av firmware.

Skrevet

Den er kjempebra :-) god dekning bra hastighet. Enkel å oppgradere.

Har den i kjelleren (mur) ved siden av skjermen min, og har allikevell dekning en 20-25 meter ute i gata. (hadde nok hatt lenger hvis jeg flytta den opp, men allikevell ganske bra) :-)

Anbefales!

Skrevet

Som de fleste her er jeg fornøyd med den. Rekkevidden er bra, deling av internetten funker uten problemer. Det er lett å administrere enheten for å åpne porter og konfigurere sikkerheten ellers. Med den nyeste firmwaren har ikke jeg hatt noen problemer i hvert fall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...