Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Kan noen legge ut kode til et program med openGL som bør virke i dev-c++?

Lurer på om det er noe feil med kompilatoren min da jeg ikke får kompilert noen av eksemplene jeg har funnet på openGL på internett.

Hvis noen vet om et sted med eksempler på kombinering av openGL og wxWidgets ville det vært til stor hjelp.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den linken var et hint om et eller annet eller? Hvis innlegget mitt var dårlig, så er det bl.a. fordi jag da hadde sittet og sliti med openGL til jeg fikk vont i hodet. Fikk kompilert det eksempelet som kommer opp når man velger openGL-proskjekt i dev-cpp :) , skulle gjerne spurt dere om mye mer, men jeg skal være borte denne uka.

Fin link forresten, bra side

Og forresten, takk for svar

Lenke til kommentar
Den linken var et hint om et eller annet eller? Hvis innlegget mitt var dårlig, så er det bl.a. fordi jag da hadde sittet og sliti med openGL til jeg fikk vont i hodet.

Hehe .. okai da :]

 

Er bare håpløst for meg å vite hva som går galt uten nok info -- du skjønner sikkert opplegget.

Lenke til kommentar

Prøver å kompilere følgende kode.

Har installert wxWindows devpack i dev-c++

 

-lcomdlg32 -lwinspool -lwinmm -lshell32 -lcomctl32 -lole32 -loleaut32 -luuid -lrpcrt4 -ladvapi32 -lwsock32 -lodbc32 -lopengl32

 

C:/Dev-Cpp/lib/libwxmsw25.a(monolib_frame.o)(.rdata$_ZTV7wxFrame+0x0):frame.cpp: multiple definition of `vtable for wxFrame'

Ikke navngitt2.o(.data$_ZTV7wxFrame+0x0):Ikke navngitt2.cpp: first defined here

 

make.exe: *** ["Prosjekt] Error 1

 

Kjøring avbrutt

^litt av kompilatorloggen, men det står det samme som i feilmeldingen^

 

Noen som kan hjelpe?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...