Abruzzi Skrevet 16. mai 2004 Skrevet 16. mai 2004 Noen andre en meg som spiller dette spillet? Det er gratis og kan lastes ned. Det er ganske kult nå som det er mange nye maps.
Windoge Skrevet 16. mai 2004 Skrevet 16. mai 2004 Skulle egentlig være en expention pack til Wolfenstein. Spillet ble visst kansallert, men da var multiplayerdelen alerede ferdig.
Abruzzi Skrevet 16. mai 2004 Forfatter Skrevet 16. mai 2004 Skulle egentlig være en expention pack til Wolfenstein. Spillet ble visst kansallert, men da var multiplayerdelen alerede ferdig. Ja også ble det et gratis online multiplayer spill isteden. Gjør ikke meg noe. Men spiller du? Under hvilket nick?
bucketofcack Skrevet 7. januar 2006 Skrevet 7. januar 2006 Hallo! Gidder ikke lage egen tråd... Men er det noen som vet om det kommer en arvtager til dette spillet?
Berntsen Skrevet 7. januar 2006 Skrevet 7. januar 2006 Enemy Territory: Quake Wars Det er basert på historien til Quake 2 og 4, men gameplayet skal følge i RTCW: ET sine fotspor. Ser fram til dette!
Abruzzi Skrevet 7. januar 2006 Forfatter Skrevet 7. januar 2006 Ohh, nam. Ser frem til dette. Men det blir vel ikke gratis slik som ET?
Berntsen Skrevet 7. januar 2006 Skrevet 7. januar 2006 Negativ. Får se hvordan det blir motatt av fansen og av pressen. Hvis de blir fornøyde er dette et spill jeg definitivt skal gå til innkjøp av! Hvis dere vil lese enda mer kan dere gå på forumene til utviklerne sine hjemmesider (som er de samme som utviklet det originale ET).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå