Gå til innhold

Michael J. Fox


Anbefalte innlegg

Ok, jeg vet dette ikke har noe med data å gjøre...men det får stå sin sak. Dette er noe jeg bare må få sagt!

 

Satt akkurat og så på Larry King Live på CNN, og han hadde Michael J. Fox som gjest. Som de fleste vet så fikk Fox Parkinson for noen år siden. Det er en ****s sykdom! Det er skummelt at hvem som helst kan få det og at det ikke finnes noen kur for øyeblikket. For generasjonen min vil vel alltid Michael J. Fox bli husket som Marty McFly i Back To The Future filmene! Det er uansett vondt å se han nå. Han har ikke langt fremskreden Parkinson enda, men det synlig.

 

Det som er bra er at han bruker sin berømthet til å fremme forskning innen Parkinson. Fox alene har gjort mye for å få Parkinson frem i lyset, og det synes jeg er modig gjort!

 

For de som vil, så kan dere sjekke ut Michel J Fox Foundation

 

Igjen, sorry hvis dette ikke hører hjemme på et hardware forum. Men jeg måtte bare dele mine tanker rundt dette.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En annen stor personlighet som har parkinson's disease er Mohamed Ali. Så en repotasje om han på 60minutes og det er urolig hvordan han holder humøret oppe og holder på med "practical jokes" til tross for at han meste parten av tiden ikke en gang kan kommunisere verbalt.

Lenke til kommentar

Det stemmer det med A som mellomnavn. Han er født Michael Andrew Fox. Derimot hvorfor han skiftet var IKKE pga mobbing. Det var han selv som gjorde det, for å hedre en kjent skuespiller; Michael J. Pollard.

 

Muhammad Ali og Fox har truffet hverandre flere ganger og har bla spilt inn PSA's for Parkinson. En kan du se her

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-04-10 10:24, Mr.Hassan skrev:

Hei Xell!

Hehe..Såg 60 minutts programmet med Mohamed Ali (bokseren,er det ikkje mange som heiter Mohamed Ali i verden fortiden..? )

Og "pratical jockes"éne hans er morrsomme..:wink:



 

Ali byttet navn han også, han het egentlig Cassius Clay. Byttet navn grunnet politisk og religiøse grunner.......

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...