Gå til innhold

Pc booter ikke.


Anbefalte innlegg

Hei

 

Har akkurat satt sammen en maskin av div. deler jeg hadde liggende.

Prøvde å boote den opp, 0 respons. Skiftet fan-connectoren til et annet sted på hovedkortet, da gikk viftene i ca 1 sek, før de stopper. Har prøvd å resete bios, fjerne all annen hardware enn skjermkort, ram, og cpu, men ingenting hjelper.

 

Noen som har noen forslag?

 

Er forøvrig en XP1800+, KRA7-133R hovedkort, 256mb ddr, GF2 TI etc. Er 230w PSU, men det skal være vel nok? Er 1 disk og 1 cdrom som skal kjøre på det.

 

Andreas

Endret av Rage
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

sitter kjøleribben skikkelig på? er høytaler koblet på? hvis ja får du feilmeldinger (pip ol).

 

Viften skal kobles i cpu_fan kontakten og må på enkelte hovedkort snurre rundt i en viss hastighet, så kjør viftekontrollen på maks hvis du bruker det.

 

Funker ingenting, demonter og monter igjen

Lenke til kommentar
sitter kjøleribben skikkelig på? er høytaler koblet på? hvis ja får du feilmeldinger (pip ol).

 

Viften skal kobles i cpu_fan kontakten og må på enkelte hovedkort snurre rundt i en viss hastighet, så kjør viftekontrollen på maks hvis du bruker det.

 

Funker ingenting, demonter og monter igjen

Kjøleribba sitter ordentlig på, så vidt jeg vet i alle fall. Har ingen pc-speaker, den dro jeg ut for lenge siden. Er et av mine gamle kabinetter jeg har bygget i denne gangen. Ser faktisk ikke hvor CPU_FAN er.. ikke i manualen engang..

 

Får vel prøve å demontere jeg da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...