Master Casemod Skrevet 15. mai 2004 Skrevet 15. mai 2004 (endret) Jeg har kommet til host toweret i Luskan. hva skal jeg gjøre der? Endret 18. mai 2004 av Master Casemod
Nolander Skrevet 15. mai 2004 Skrevet 15. mai 2004 Det er et sidequest, men jeg anbefaler deg å ta det. Du får nemlig en utrolig bra rustning(jeg brukte den ut spillet), og en del penger hvis jeg ikke husker feil. Du skal legge krystallegget i kisten. Hvis du ikke har det får du gå tilbake å lete.
Master Casemod Skrevet 15. mai 2004 Forfatter Skrevet 15. mai 2004 (endret) hvor finner man krystallegget?? hvis jeg ikke velger å fullføre dungeonsene vil det ha noe effekt for oppdraget mitt? Endret 15. mai 2004 av Master Casemod
Nolander Skrevet 16. mai 2004 Skrevet 16. mai 2004 Egget er i dungeon'en. Dette oppdraget er et sidequest, det vil ikke ha noen videre effekt. Men jeg anbefaler å ta det pga. den fete rustningen du får.
Master Casemod Skrevet 16. mai 2004 Forfatter Skrevet 16. mai 2004 (endret) ok....jeg står over det, har en fetere rustning....hvilken vei skal jeg gå for å finne ut mer om culten? jeg er på vei mot charwood nå, er i haunted forest, kommer jeg til charwood etter det? hva skal jeg gjøre da? er det noen feil på version 1.62? leste en post om at det var noe feil med patchen, eller er det tilfeldig? Endret 16. mai 2004 av Master Casemod
Nolander Skrevet 16. mai 2004 Skrevet 16. mai 2004 Lenge siden jeg spillte det, så hukommelsen fusker litt. Bare løp rundt i områdene rundt der. Det var noe i charwood ja, er ikke helt sikker på hva.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå