Gå til innhold

overføre mp3 via bt til minnekort SX1


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er ikke mulig å sende filer via bt direkte til minnekortet, men hvis du browser telefonen via bt først, så kan du velge hvilken mappe du vil sende til.

 

edit: Jeg trodde ikke det var mulig, men fant så ut at det går. Dette rettet jeg derfor opp.

Endret av It's me
Lenke til kommentar
Var det virkelig ikke med UBS-kabel til SX1 når du kjøpte den?

:thumbdown:

Jo, han sier jo ikke at det ikke gjorde det. Bare at han har den hjemme. Det fungerer ikke så bra å overføre større filer til SX1 via BT. Har prøvd dette selv, men det fungerer ikke å velge hvor man skal lagre filene slik som på 6600 hvor du kan velge om det skal være på Telefon minnet eller minnekortet. Dette betyr da at man bare kan overføre mindre filer til SX1 via BT og deretter flytte de til minnekortet ved hjelp av Fxexplorer eller noe lingnende ;)

Lenke til kommentar

har overført filer som er fra 3-5 mb til sx1 min uten problem via bt. bruker programvaren som følger med telefonen. da kan jeg gå direkte på minnekortet. men bt og sds er ikke alltid sammarbeidsvillig da her på fattern sin maskin.... :roll:

Lenke til kommentar
Men du hintet sikekrt til nokia 6600 (Som det ikke eksisterer datakabel til engang)

;)

 

Genialt med en proff telefon å ikke legge ved hverken datakabel eller høretelefoner.

Finnes det ikke datakabel? En dårlig spøk :ermm: ?

 

on topic:

Å overføre filer via BT til SX1 er intet problem, det er bare SDS som ikke alltid er like villig å koble til telefonen via BT.

Lenke til kommentar
Genialt med en proff telefon å ikke legge ved hverken datakabel eller høretelefoner.

Finnes det ikke datakabel? En dårlig spøk  :ermm:  ?

Ser ikke no fordle med datakabel vs. minnekortleser eller bluetooth doongle egentlig :p

Kabler mister jeg bare :mad:

 

 

nei: det finnes ingen datakabel ;)

og hvorfor skal de legge ved hodetelefoner?

tror du mente handsfree... ;)

Endret av Remerser
Lenke til kommentar
Genialt med en proff telefon å ikke legge ved hverken datakabel eller høretelefoner.

Finnes det ikke datakabel? En dårlig spøk  :ermm:  ?

Ser ikke no fordle med datakabel vs. minnekortleser eller bluetooth doongle egentlig :p

Med en datakabel kan du opppdatere firmwire'en selv. Du kan ikke oppdatere fw via bt, ir eller minnekortleser.

Ikke alle har ir/bt/minnekortleser, og de må da kjøpe dette i tillegg. Men å ikke kunne oppdatere telefonen sin selv ser jeg som et gedigent minus.

 

Mente høretelefoner/headset ja.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...