Gå til innhold

gf6800 eller x800?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvem sier du skal lage tabell av benchmarkene? :ermm: Se over 2-3 tester, så får du da en mening om kortene. Du vil nok da legge merke til at X800XT er bedre enn 6800Ultra når du setter på AF og AA.

 

Om du tenker på "non ultra/pro/xt" versjonene av kortene så vet jeg ikke om det har komt ut tester av desse, men jeg tviler på det.

 

BTW; du trenger ikke nytt skjermkort når du har et 9800Pro. Ikke enda hvertfall!

Lenke til kommentar
Tja... GF 6800 Ultra Extreme er nok hakket raskere enn X800XT PE, men koster en tusenlapp eller to mer...

Det er det vel ikke det... :roll: Har sett benchmarks og X800 slår det ned i dass :w00t:

les en gnag til så finner du nokk ut at GF 6800 Ultra Extreme er noen hakk bedre, klokker også ganske bra.

 

Ellers er x800xt er knall bra kort !

Lenke til kommentar
Tja... GF 6800 Ultra Extreme er nok hakket raskere enn X800XT PE, men koster en tusenlapp eller to mer...

Det er det vel ikke det... :roll: Har sett benchmarks og X800 slår det ned i dass :w00t:

les en gnag til så finner du nokk ut at GF 6800 Ultra Extreme er noen hakk bedre, klokker også ganske bra.

 

Ellers er x800xt er knall bra kort !

Gi meg noen linker som viser at det slår X800 XT

Lenke til kommentar

av toppkortene er nok ati x800 xt litt raskere enn

6800 ultra,iallefall når man spiller i 1200x1600 og bruker aa/af

 

men spiller du mye skytespill(open-gl)ville jeg ha valgt 6800 ultra(e)

 

siden du driter i hva det koster,hvorfor ikke

bare kjøpe begge toppkortene.

 

ps:så kan du bytte kort etter behov. ;)

Lenke til kommentar
X800 Pro slår jo til og med Geforce 6800 Ultra i noen tilfeller

Jeg snakker om Ultra Extreme og ikke Ultra... Lær deg og les før du snakker tull.

 

Hvis jeg skulle valgt hadde jeg helt klart kjøpt X800XT, men jeg kan også innse at 6800 Ultra Extreme som oftest slår X800XT (dog med relativt liten margin, som oftest)

Lenke til kommentar
Må jo tenke pris og ytelse her

Forum stater sier han driter i prisen så å si.

 

Quote fra Forum starter:

jeg driter i hvor mye det koster. si hva som er raskest så kjøper jeg det

 

Det raskeste er nok 6800 Ultra Extreme.

 

Men dette koster fort 1000 - 2000 kr mer en x800xt så dette vill være et bedre kjøp.

 

Hvis jeg hadde valgt så skulle jeg hatt et x800xt

Lenke til kommentar
men 6800 ultra er litt bedre enn X800 pro...men da ville jeg gått for 6800 GT fordi du kan glocke det til ultra....

Har ikke 6800 GT bare en molex kontakt, mest Ultraq har 2???

det går visst ikke an å klokke GT noe serlig med mindre du får tak i et med to molexkontakter..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...